Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigt hos Fredgaard
Fra : Mr. Mondeo

Dato : 18-11-01 11:22

Bare en oplysning:

Digital fremkaldelse hos Fredgaard koster 1.- stk i størrelse 10 x 15
se selv på www.fredgaard.dk eller http://fotoalbum.fredgaard.dk

Jeg har ikke noget med Fredgaard at gøre, men jeg så annoncen i avisen og
syntes at andre også skulle vide det.

Mvh Hans

Fra : hss

Dato : 18-11-01 15:27

Ja men skynd jer, for tilbudet på 10 x 15 varer kun til 28 november.

Henrik

http://www.fotokritik.dk/pics/2190.jpg

En glad amatør

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-11-01 19:01

Alt om data har en artikel om "fremkaldelse" forskellige steder og priser i
det nye (december) nummer.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mr. Mondeo

Dato : 22-11-01 17:42

Så har jeg modtaget de første billeder fra Fredgaard til 1.- stk.

Og jeg kan kun sige at de er gode, er lavet på kodak papir.

Mvh Hans

Fra : L@rs

Dato : 22-11-01 18:17

"Mr. Mondeo" <NOSPAM@pc.dk> wrote in message
> Bare en oplysning:
>
> Digital fremkaldelse hos Fredgaard koster 1.- stk i størrelse 10 x 15
> se selv på www.fredgaard.dk eller http://fotoalbum.fredgaard.dk
--------
Det ser da ikke ud af meget - der kommer blot følgende tekst frem på siden:
"Mosaic Internet Manager 2.1 "

Lars

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 22-11-01 19:09

Hejsa

Jeg har også bestilt ved fredgaard. Men jeg syntes at deres side var meget
langsom når den virkede.. Der var tit man ikke kunne logge ind eller få
siden frem.. Andre gange var den totalt langsom.. MEn fik da bestilt..
Venter nu spændt på billederne..

Kenneth

Fra : Per

Dato : 23-11-01 05:13

Har de ikke et opstart/fragtgebyr på 25 kr. hos Fredgaard i modsætning
til japanphoto, hvor man selv henter billederne uden opstartgebyr??

mvh

Per

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 23-11-01 07:38

Jeg har også bestilt billeder af mig selv og min kæreste til julegaver, og
modtaget....nogle billeder af en stolt bedstemor og hendes barnebarn går jeg
ud fra... En lille smutter, men desværre reagerer de tilsyneladende ikke på
mine mails. Jeg har lige sendt en ny her til norgen, så jeg er spændt på om
de reagerer.

Christoffer

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 24-11-01 09:15

Jeg har nu fået mine billeder, og det er et udemærket resultat.