Erfaringer med Bluetooth-headsets HBH-10 H~
Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 18-11-01 10:26

Hej Alle

Er der nogen der har erfaringer med Ericssons Bluetooth headsets?
Jeg står overfor at skulle købe en, hvis de da er noget værd... Så har nogen
nogle godt/dårlige erfaringer jeg kan høste?

Har nogen mon allerede den nye HBH-15? Kender nogen prisen og evt. en
forhandler på den?

/Lasse

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-11-01 11:21

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> Har nogen mon allerede den nye HBH-15? Kender nogen prisen og evt. en
> forhandler på den?

Jeg venter på at 20'eren kommer frem....men kan ikke finde nogen forhandler
som har den liggende.

Mvh Henrik.

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 19-11-01 17:10

Hej Henrik

Jamen tak for den information... Den hjalp mig da langt videre i min søgen
på objektiv viden (andet end den som står på Erix' sites)

Lasse

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-11-01 23:24

> Jamen tak for den information... Den hjalp mig da langt videre i min søgen
> på objektiv viden

Arh...sarkasme kan jeg høre....

Jamen her er så lidt brugbart info:
Forhandler:
http://www.expansys.com/product.asp?code=ERIC_HBH-15

Price: £152.75

Mvh HAA.
Skriv under det du svarer på, og klip resten væk.