Navn på film
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 18-11-01 02:04

En lille udfordring til gruppens filmeksperter.

Jeg kan huske, at jeg i min tidlige ungdom (præ-1985) så en actionfilm,
hvori en gruppe amerikanske soldater, inklusive kanonbåd og helikopter,
bliver sendt tilbage i tiden til samuraitidens Japan. Resten af filmen går
så med, at soldaterne og en mængde japanere mister livet på bloddryppende
maner.

Nogen, der kender filmen?

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

How to move a hippo:
<http://www.usps.gov/moversnet/howtopacka2.html#hippos>

Fra : Henrik Larsen

Dato : 18-11-01 09:46

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
> [...]
går
> så med, at soldaterne og en mængde japanere mister livet på

"Time Slip".

Vh Henrik

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 18-11-01 12:58

On 18 nov 2001 Henrik Larsen enriched usenet with:

> "Time Slip".

Takker

Fra : Morten DH

Dato : 19-11-01 11:45

Hej Lars,

Jeg har tilfældigvis "Time Slip" på VHS med DK tekst hvis du trænger til at
se den igen...

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns915D8327223C2larskyndidk@dtext.news.tele.dk...

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 19-11-01 12:55

On 19 nov 2001 Morten DH enriched usenet with:

> Jeg har tilfældigvis "Time Slip" på VHS med DK tekst hvis du trænger
> til at se den igen...

Ellers tak, men det er min erfaring, at de film, jeg syntes var helt vild
fede, da jeg var ti år gammel, kun sjældent kan klare et gensyn.

Fra : Morten DH

Dato : 19-11-01 15:49

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns915E8280AA87larskyndidk@dtext.news.tele.dk...
> On 19 nov 2001 Morten DH enriched usenet with:

> Ellers tak, men det er min erfaring, at de film, jeg syntes var helt vild
> fede, da jeg var ti år gammel, kun sjældent kan klare et gensyn.

Hmm jeg kan kun give dig ret, jeg har fulgt TVdanmark meget nøje de sidste
måneder for de har sendt en del af mine favoritter fra midten af 80'erne;
men Chuck Norris, Michael Dudikoff osv de holder ikke rigtig mere; men det
er sgu lidt trist at se ens barndoms-helte tabe pusten med årene...

Jeg fandt "Time Slip" i 10kr's kassen hos Videonetto og da jeg ynder at
støve obskure B-film op måtte den jo lige en tur i indkøbsposen - ikke nogen
Oscarvinder men en ok film... eller som jeg plejer at sige: "Hmm ok men jeg
gider ikke købe den på DVD"

Fra : J.O.H

Dato : 18-11-01 20:27

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote in message news:9t7sgl$qs2e$1@ID-

> "Time Slip".
>
> Vh Henrik

Lige en aktuel note omkring tidsrejser (fra aicn):
* J. Barton Mitchell has sold the action sci-fi script TIME SHIFT to Warner
Bros. Pictures Material attached to produce. It's a thriller in which the
space/time continuum can become malevolent and turn into a natural disaster.
* Peter Hyams (THE MUSKETEER) is in talks to direct Pierce Brosnan in a
feature adaptation of Ray Bradbury's short story A SOUND OF THUNDER for
Franchise Pictures. Thomas Dean Donnelly and Joshua Oppenheimer wrote the
adaptation of a game hunter who heads out on a time-traveling safari to hunt
dinosaurs in the prehistoric era.