At slikke fisse.
Fra : Brian

Dato : 17-11-01 18:10

Davs Alle sammen.

Ny bruger i gruppen - så pænt goddag til jer alle. Jeg hedder Brian og er
29. Så skulle den formelle del vist være overstået

Well, til sagen. Jeg kunne godt tænke mig at slikke min pige til orgasme.
Jeg har prøvet at spørge hvad der er godt for hende når jeg slikker, men hun
siger bare at det er svært at forklare og at det kun er noget en pige vil
kunne forstå. Hmm, så ligger man jo lidt der og føler sig fjollet. Ud over
det kan hun godt lide når jeg slikker hende, men jeg mangler "bare lige" et
par "fif" til at komme det sidste stykke.

Så piger, kan I ikke hjælpe mig lidt her. Jeg er ikke bange for at få safter
i hele hovedet så alle råd/forslag/erfaringer modtages gerne.

Hygge og kram
B.

Fra : Tomas O.

Dato : 17-11-01 18:45

Brian skrev:

> [...]
> hende når jeg slikker, men hun siger bare at det er svært at
> forklare og at det kun er noget en pige vil kunne forstå.

Sikke noget pjat at sige! Så kan hun jo blive lesbisk eller
biseksuel.. helt ærligt

Mand kan godt lære at slikke fisse så pigerne kan høre englene
synge selvom man er en mand!

> Hmm, så ligger man jo lidt der og føler sig fjollet. Ud over
> det kan hun godt lide når jeg slikker hende, men jeg mangler
> "bare lige" et par "fif" til at komme det sidste stykke.

Tjah.. jeg har for ikke så længe sidne postet en ret detajleret
beskrivelse.

> Så piger, kan I ikke hjælpe mig lidt her. Jeg er ikke bange
> for at få safter i hele hovedet så alle
> råd/forslag/erfaringer modtages gerne.

Med fare for at gentage mig selv og med forbehold for at din pige
kan lide noget andet. Husk at dte handler om at 'lytte' efter og
'mærke' efter hvad der rykker hos lige netop din pige. Og ellers
brug fantasien mens du er dernede

Hvordan man virkelig forkæler en kvinde:

Man starter blidt og stille pirrende (jeg forudsætter hun
allerede er nøgen og ligger klar til at blive slikket) Læg ud med
lange frække tungekys, udforsk hendes mund, ikke bare ind med
tungen og så mose rundt, men start stille og roligt, gør det
bestemt, det er dig der bestemmer, slik hendes læber, og stik så
tungen ind og undersøg hendes mund som om du kysser hende for
første gang, i mellemtiden er din hånd i gang på hendes krop,
glidende med flad hånd ned over maven (og hele kroppen), rundt om
navlen, ned til fissen, men ikke røre den.

Lad din hånd glide ned mellem hendes ben, men undgå at røre hende
direkte (endnu). Tag hendes arme og læg dem over hendes hoved,
som om hun skal overgive sig (det skal hun nemlig i orgasmens
vold) Sørg for at hendes hænder forbliver der som en del af det,
hver gang hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt
tilbage igen, husk det er dig der bestemmer.

De fleste kvinder kan lide at man tager føringen. Træk tungen ud
af hendes mund og slik hende blidt, sommefugleblidt ned mod
halsen. Kys hende på halsen, nap hende der med læberne, og slik
lidt, sæt læberne mod hendes hals og brug tungen glidende rundt
som om du tungekysser hende. Helt op til øret, hvis hun kan lide
at blive slikket i øret så gør det og så ned igen helt ned til
hendes skulder, slik rundt nedenunder hendes hage over til den
anden side af halsen og gentag slikkeriet der.

Slik hende så ned til hendes skuldre, din ene hånd er stadig i
gang med hendes mave og nede i hendes skridt, ikke i fissen men
rundt om og lige ved, inderlårerne, lad dine fingre blidt
kærtegne hende med blide strøg på inderlårerne op mod fissen, men
ikke røre.

Hvis hendes arme og hænder er kommet på afveje, læg dem over
hendes hoved igen. Har du jern på så pres den mod hendes lår, lad
hende mærke du er ophidset og begærer hende. Slik ned mellem
hendes bryster og slik dem så en af gangen, sådan som du vel ved
hun kan lide det og eksperimentér, slik ned af siden på brysterne
ned til armhulen og op igen, brug samme teknik med læberne
presset mod hendes hud som ved halsen, tungekys princippet,
men variér det hele tiden, indimellem med læberne presset mod
hendes hud ind imellem kun tungen, indimellem halvhårdt
indimellem blidt som en sommerfuglevinge.

Når du har slikket hendes bryster godt og grundigt, suttet på
hendes brystvorter, evt. bidt blidt i dem, alt efter hvad hun kan
lide, så bevæg din mund ned over hendes mave, slik helt ude i
siderne, medmindre hun er hammerkilden, og slik så hårdt og blidt
skiftevis, samme teknik med læberne presset mod hendes hud.

Slik hende navle, undersøg den med tungen som om du aldrig har
set og mærket den før, slik så blidt ned mod fissen. Ikke røre
den endnu. Din hånd har hele tiden været i gang hernede uden at
røre direkte. Lad begge dine hænder glide op og ned af hendes
krop, gerne helt op til hendes mund og undersøg hende med
fingrene, mens du slikker hende lige over fissen.

Lad hænderne glide ned mod hendes mave, hen over den, flad hånd,
helt ned til lige over hendes fisse. Med flad hånd mod hendes
mave lige over fissen trækker du nu hendes hud lidt op mod
ansigtet, læg mærke til at dette blotter hendes klit. Husk det,
for du får brug for det om lidt.

Slip huden og slik hende nu blidt men bestemt rundt om fissen,
ned på inderlårerne, kreds rundt om fissen i et stykke tid, lige
længe nok til at hun er ved at blive gak over at du ikke kommer
til sagen, tigger hun, så lad hende tigge lidt endnu, og så
pludselig, maser du tungen ind i hende, gerne så dybt ind du kan,
knep hende med den som en minipik. Ikke for længe, hun skal
pirres.

Slik så op mod klitten, men ikke direkte på den endnu. Slik lige
rundt om den. slik ned mellem skamlæberne, i yderkanten af fissen
mellem skamlæberne og lårene og så op på hendes mave igen, undgå
hele tiden at ramme klitten, for så pludselig at gå til den. Slik
direkte på den, blidt, hårdt skift tempo, variér slikkeriet, pir
hende ophids hende ved at slikke varierende.

Så.. når du kan mærke at nu kan hun ikke mere, evt. ved at hun
tigger, eller vrider sig stønner højt, så tag klitten ind mellem
læberne og lås din mund fast over klitten og bearbejd den, blidt
langsomt til at begynde med, find det tempo og den hårdhed der
ophidser hende mest og når du har fundet den så hold tempo og
rytme (husk det med flad hånd på maven lige over fissen?) træk
mavehuden lige over fissen op mod hendes ansigt, du vil kunne
mærke forhuden på klitten trække sig tilbage, den er nu blottet
og sandsynligvis ultrafølsom, så kommer det an på hvordan hun kan
lide det, hårdt/langsomt eller blidt/hurtigt eller blidt/langsomt
hårdt/hurtigt, men er hun først ved at komme så hold rytmen(!!)
også selvom du er ved at få krampe i kæben og tungen. Hold rytmen
til hun kommer.

Har du gjort dit forarbejde rigtigt skulle hun nu være på vej ind
i den syvende himmel, så husk det ikke tabe rytme hårdhed og
tempo, men bliv ved til hun er så langt ude at hun enten ligger
helt stille efter at have været vild eller indtil hun skubber dig
lidt væk fra klitten. Lige når hun er kommet er den sandsynligvis
så følsom at bare du ånder på den hopper hendes krop.

Husk at nusse hende dejlig og blidt mens orgasmens efterdønninger
vælter gennem hende. Hvisk evt. til hende hvor dejlig hun er og
hvor meget du elsker hende.

Det skulle være det. Men husk at det kan varieres og skal
varieres indtil det sidste øjeblik hvor den faste rytme/hårdhed
er afgørende for om hun kommer ordentligt eller ej. Der er ikke
meget der er værre end et skift i rytme og metode lige der til
sidst. (det gælder også de fleste mænd.. kære piger)

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Gert Kethmer

Dato : 17-11-01 22:58

God guideline, MEN hvad nu hvis pigen siger at det kilder. Kilder på en
sådan måde at det er umuligt at få pigen at nyde det uden at må støde
hovedet væk?

Gert

Fra : Tomas O.

Dato : 17-11-01 23:45

Gert Kethmer skrev:

> God guideline, MEN hvad nu hvis pigen siger at det kilder.
> Kilder på en sådan måde at det er umuligt at få pigen at nyde
> det uden at må støde hovedet væk?

Tjah.. så kan man slikke lidt hårdere så det ikke kilder så meget
elelr hvis det ikke er det der er problemt, men at hun ikke kan
lide at slippe kontrollen så hun ikke kan overgive sig til
orgasmen, så kunne man jo binde hendes arme og ben

Fra : Matthias J.

Dato : 17-11-01 23:23

On Sat, 17 Nov 2001 18:09:47 +0100, "Brian" <b@postkasse.com> wrote:

> [...]
>
>Så piger, kan I ikke hjælpe mig lidt her. Jeg er ikke bange for at få safter
>i hele hovedet så alle råd/forslag/erfaringer modtages gerne.

Hej
Jeg tror ikke det er så meget en særlig teknik eller fif... sommetider
skal der ingenting til - andre gange kunne man blive ved i timevis
uden der skete noget...
Man tænder ikke altid på samme måde på de samme ting... Så gør hvad du
har lyst til eller hvad du kan mærke at hun kan lide... og gør det for
at glæde hende uden at forvente noget bestemt.

Tænk også på, at det er HENDE der skal komme det sidste stykke -
m.a.o. hun skal også selv være indstillet på det...

nå, endnu et mandligt indlæg <G>

Fra : chokmah

Dato : 18-11-01 08:04

"Brian" skrev d. 17-11-01 18:10 dette indlæg :

> [...]
men hun
> siger bare at det er svært at forklare og at det kun er noget en pige

ja hvis mener det så ?!
nu er der jo flere muligheder det kan simpelthænd være hun er en af de
få der enten ikke kan li det mærker det for nogen gavn ud af det - eller
du begår et par fejl rent teknisk men prøv at brug finegrene til skede
ned lidt held lokalisere et g punkt der og kombiner det med brug af
tunge på skamlæber og til herrens pris den bløde side af tungen på
klitoris også ikke for hurtigt - men du kan roligt bruge fingerne til at
pule med når hun er varm til det !
så kommer det såmænd nok på et tidspunkt !
´MvH
Bo

http://www.kandu.dk/