Hvor meget kraft skal jeg bruge?!?
Fra : SBP

Dato : 17-11-01 02:32

Hejsa Alle sammen.

Jeg har lige været i seng med min nye kæreste for første gang. Hun er/var
jomfru... Noget i den stil. For Det lykkedes ikke helt. Hun var jomfru før
vi begyndte, men jeg havde svært ved at få den ind! - Det lykkedes faktisk
ikke. Det eneste der skete var at det gjorde meget ondt på hende.
Vi prøvede både missionær stillingen og ride stillingen. Er der nogle der
har nogle godt tip til hvad jeg skal gøre? (Jeg sørgede selvfølgelig for at
gøre hende meget liderlig først, men det virkede hjalp ikke.)

Knus fra Benjamin.

Fra : Tomas O.

Dato : 17-11-01 09:28

SBP skrev:

> [...]
> nogle der har nogle godt tip til hvad jeg skal gøre? (Jeg
> sørgede selvfølgelig for at gøre hende meget liderlig først,

I nogle få tilfælde kan jomfruhinden være så sej at den er næsten
umulig at 'få bugt' med. Lad lægen se på det.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Alexandar

Dato : 17-11-01 11:04

Hej med dig.

Det er ikke altid sikkert at det lykkedes første gang. Det kan være at der
skal 2-3 forsøg til før det lykkedes. Så hold du bare modet oppe og tag det
stille og roligt. Hvis det stadig ikke sker, så kan I overveje et besøg hos
lægen.

Mvh
Alexandar

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 18-11-01 17:55

On Sat, 17 Nov 2001 02:31:37 +0100, "SBP" <HutaPetersen@Hotmail.com>
wrote:

>har nogle godt tip til hvad jeg skal gøre? (Jeg sørgede selvfølgelig for at
>gøre hende meget liderlig først, men det virkede hjalp ikke.)

hmm slap af hun kan have noget med skeden nogen for kramper ved
indtrængning andre der sider det hele bar lidt forkert .... så lær at
brug tungen prøv evt med glide crem ....selv om hvis det er fysisk
forsaget nok kan forsagen en katastrofe af smerter .... men brug
tungen så meget som muligt hænder finger etc.
og ved indtrængnining så hold øjne kontakt tal om det imens KRÆV et
ordentligt svar og find en rytme der passer begge parter LANGSOMT man
kan sgu altid finde på noget sex at lave sammen penetrasion er bare en
af dem
MvH
Bo

Fra : platinium

Dato : 18-11-01 18:43

Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c <Chokmah@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6ppfvtkve174v7k3qdogfr9b6ua5qbko4d@4ax.com...

Fra : jso

Dato : 21-11-01 15:14

Hvem der bare var læge her

Fra : OLE HANSEN

Dato : 28-12-01 05:00

Huta P.!
Du er vist lidt af en "porno" mand.? Jeg e godtnok kun sygeplejerske,men-jeg
har sku´aldrig hørt om en pige som var "vokset" sammen.!
Alle-selv jomfruer,har en kusse med et hul i.!!!! Ellers kan de jo ikke få
menstruasion.!Hvis din pige ikke har kneppet før eller kun lidt,er det flot
af dig,at du passer oå.Dvs. at du er lidt forsigtig.!"
Tænk på at ved en fødsel.kan hun "skide" et barn ud som siger spar to til
din PIK.!Så lad vær med at tro du har "myrdet" hende eller gjort hende
fortræd.! Hun kan sikkert lide at du er lidt grov ved hende,ellersmå du
spørge og søge at gøre det så dejlig og behagelig for hende som muligt.!
Ha´en rigtig god Nytår.! NB. Tænk på mig,min pigeskal på arbejde fra 15.30
til 23.30 så vi er nogle som ikke har de problemer .ihvertgfald ikke den 31.
dec.
hilsen

ole

Fra : Henning

Dato : 28-12-01 07:49

"OLE HANSEN" <saloxa@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ole.

> [...]
15.30
> til 23.30 så vi er nogle som ikke har de problemer .ihvertgfald ikke den

Sikke dog et sprogbrug, men never mind.
Der er altså tilfælde hvor kvinden er så
tillukket, at hun må en tur på hospitalet
for at blive åbnet, så du er nok ikke sygeplejerske
på en gyn. afd. siden du ikke ved det.

MVH
Henning

Ps. Vil du lige tænke over din klippe og
citat teknik?
Klip det fra du ikke svarer på og svar u n d e r
det du citere, det gør debatten mere læsevenlig
for alle parter

Fra : Chokmah

Dato : 28-12-01 10:24

On Fri, 28 Dec 2001 04:59:55 +0100, "OLE HANSEN" <saloxa@mail.dk>
wrote:

> [...]
>har sku´aldrig hørt om en pige som var "vokset" sammen.!
>Alle-selv jomfruer,har en kusse med et hul i.!!!!

intil flere sidste jeg hade lomme lygten fremme i dit så smukt
litrinært formede sprog brug om de kvindelige genitalier :) som
Henning mere eller mindre skriver :)

>Ellers kan de jo ikke få
>menstruasion.!

du har en pointe der -- jeg ku også forestille mig lidt med
vandladningen ... med farre for at overskirde det begrebsmæsigt
rigemlige af hvad en kusse er

>Hvis din pige ikke har kneppet før eller kun lidt,er det flot
>af dig,at du passer oå.Dvs. at du er lidt forsigtig.!"

i mangel af bedre kunne man sige han er tæt på at være hensysnfuld !!!

>Tænk på at ved en fødsel.kan hun "skide" et barn ud som siger spar to til
>din PIK.!Så lad vær med at tro du har "myrdet" hende eller gjort hende
>fortræd.!

jeg har netop haft fornøjelsne af atter at kaste mig over Hans
Scherfigs Frydenholm og som han skriver om Bukse marius - der netop
har meldt sig ind i dnasp - har han ikke anlæg for at rumme mere ind
en stor tanke i hovedet af gangen - men lige MHT fødsler Einstein så
sker der jo mangt og meget i en kvinde krop til den nye sjæl er ude
af moders liv noget af det sidste er Ver - hvor skeden så at sige
udvider sig så den kan klare den store tur på toiletet som du smukt
skriver det om end med andre ord ....

> Hun kan sikkert lide at du er lidt grov ved hende,ellersmå du
>spørge og søge at gøre det så dejlig og behagelig for hende som muligt.!

ja det må jo enten være det ene eller det andet ... med fare for at
blive urigemeligt neuanceret så tror jeg - at det ligger et sted i
mellem uden det på noget tidspunkt er statisk

> Tænk på mig,min pigeskal på arbejde fra 15.30
>til 23.30 så vi er nogle som ikke har de problemer .ihvertgfald ikke den 31.
>dec.

Ole med udgangspunkt i dit svar på nærværende vil jeg sige at mit
bedste bud er at der ligger en lang rejse foran dig og angiveligt en
meget kort bag dig før der opstår en korspondance i mellem en begrebs
verden der er bred nok til at bære en anvendelig informativ værdi til
at den kan stå i et samspil med din bevisthed på en sådan måde at de
konklusioner der måtte komme ud af det - står i et rigemeligt forhold
til faktiske begivenheder - så de begrebsmæsigt er meningsdanendende i
en dialog i mellem mennesker !
Hvor farverig den nuværende form end måtte være

MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 28-12-01 14:13

Kære Bo :0)

"Chokmah" <no@mai.dk> skrev i en meddelelse

> ja det må jo enten være det ene eller det andet ... med fare for at
> blive urigemeligt neuanceret så tror jeg - at det ligger et sted i
> mellem uden det på noget tidspunkt er statisk

*stort smil*

> [...]
> en dialog i mellem mennesker !
> Hvor farverig den nuværende form end måtte være

Du er altså en tænksom mand - med megen indsigt der er
uendeligt meget værd. Når du så krydrer det med humor,
som i dette indlæg - og med et sprog og en formulerings-
evne der kan matche anerkendte filosoffer, så er det så
englene synger, når jeg læser dine indlæg.

Tak for denne oplevelse :0)

Eftersom dette er vildt OT, så:
FUT: news:dk.snak.snik

Tusinde hilsner