Skærme
Fijala 3554
manglende rød farve
Fra : M Laursen

Dato : 16-11-01 21:57

Mit bundkort brændte af, og jeg måtte købe et nyt (MSI K7T Turbo2). Da jeg
fik maskinen hjem var den røde farve forsvundet fra monitoren. Dvs, at i
menuen (på selve monitoren) kan jeg godt se en rød farve, men ikke i
programmerne. Jeg har installeret windows 98 igen, nye drivere til bundkort
og grafikkort (Ati Rage). Jeg har chekket ledninger osv., men uden resultat.
Under indstillinger af kort, er det muligt at justere både den grønne og
blå, men ikke den røde.

Kan nogen hjælpe mig med det problem? På forhånd tak.

Hilsen, Michael

Fra : Peter T.

Dato : 16-11-01 23:33

"M Laursen" <gla@post5.tele.dk> wrote in

> Under indstillinger af kort, er det muligt at justere
> både den grønne og blå, men ikke den røde.

Først ville jeg sige, at der måtte være en knækket leder i skærmkablet, men
det lyder ret underligt, at du heller ikke kan indstille den røde farve for
dit grafikkort under egenskaber. Er du sikker på, at dit grafikkort ikke
også tog skade, da dit gamle MB røg sig en tur?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>