Køb uden om forhandlere II
Fra : Michael Jensen

Dato : 16-11-01 21:20

Kære nyhedsgruppe,

Det er korrekt at det vores firma, som står for websitet www.shopman.dk. Det
burde ikke være en hindring for at fortælle en relevant nyhed indenfor en
relevant nyhedsgruppe. Det mener jeg personligt, men det kan være jeg tager
fejl? Man kunne stille spørgsmål til hvor relevant en så uprofessionel
"posting" er, men det kan man ikke andet end at beklage!

Vi forsøger at levere kunder det de ønsker, hvilket er nogle meget
attraktive priser på produkter som kan købes i Tyskland. Der leveres samme
garanti og betalingsvilkår som for produkter i Danmark, forskellen er bare,
at man typsik sparer flere tusind kroner på denne måde!

Venlig hilsen
Michael G. Jensen
www.shopman.dk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-11-01 22:08

Michael Jensen skrev: (messageID:

> [...]
> personligt, men det kan være jeg tager fejl? Man kunne stille spørgsmål
> til hvor relevant en så uprofessionel "posting" er, men det kan man

Uanset hvad du mener, så står der noget andet i fundatsen:
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik>

"3.2 Frabedes:
Køb og salg (henvises til dk.loppemarked)"

I dit tilfælde vil en *.opslag-gruppe dog være mere passende.

Iøvrigt bliver jeg mødt af følgende, når jeg vil besøge Jeres side:

"Desværre er der opstået en fejl.
Fejlen er indrapporteret til webmasteren.

Hvis du har været væk fra din browser i længere tid, er det nødvendigt at du
åbner shoppen på ny. Kommer du blot tilbage til denne side, så prøv at lukke
denne browser og åbn shoppen i en ny browser.
Hvis du er bruger af Internet Expolorer 6, skal privacy indstillingen være
sat til low for at du kan bruge denne shop"

Det er sq da et underligt krav, at bede mig sætte mine privacyindstillinger
til lav! Hvad synes i selv det siger om sikkerhedsniveauet på siden?

FUT: væk...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-11-01 11:39

"Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net> skrev i

> [...]
>
> Det er sq da et underligt krav, at bede mig sætte mine
> privacyindstillinger til lav! Hvad synes i selv det siger om

Det betyder da vist lige det omvente: At serveren prøver at få
adgang til ting på din computer, som ikke tillades i den
almindelige sikkerhedszone - jeg kan nære mig fra sådanne useriøse
sites!

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-11-01 23:46

Det her er en gruppe der handler om MUSIK ikke spilledåser og ikke ussel
markedsføring!

Forstå det dog mand og brug markeds grupperne til at slippe af med dit skidt
i.

Klage sendt til :abuse@dk.uu.net

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-11-01 12:22

Jeg synes også at det skal pointeres, Michael Jensen, at du i dit første
indlæg trods alt forsøger at udgive dig for at være forbruger - ikke
forhandler. Med andre ord er dit indlæg ikke en gang ærligt, men et
decideret forsøg på at narre os til at handle hos dig... Du kunne da i det
mindste spille med åbne kort.

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 17-11-01 16:39

> [...]
> garanti og betalingsvilkår som for produkter i Danmark, forskellen er bare,
> at man typsik sparer flere tusind kroner på denne måde!

Jammen, her er der da tale om et helt andet sprogbrug end i dit første indlæg.
Jeg synes, at du taler ned til den kundegruppe, du gerne vil i kontakt med
(musikelskere) ved at bruge ord som "vildt" og "sejt". For mig er Det ikke
totalt cool at du lissom er så fresh, at du bare lige snakker et sprog som man
ikke lige kan inficere sig med, mand!
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-01 13:10

LOL!

- Martin