Undskyld - test...
Fra : Ann K

Dato : 16-11-01 18:45

Hejsa
Er desværre nødt til at teste her i gruppen, for at se om der
overhovedet er "hul igennem"... Fungerer fint i dk.test, men mine
sædvanligvis yderst intelligente udgydelser hører jo ikke til dér *sss*
og jeg kan ikke se at nogen af mine svar for de sidste par dage er gået
ind her i gruppen .....
Så bær over med mig!

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 16-11-01 19:23

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in
dage er gået ind her i gruppen .....
> Så bær over med mig!
>
> Mvh Ann

Jamen jeg bærer da gerne over med dig
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-11-01 20:04

Hej Ann

Er det news.inet du bruger?
For der er det øverste indlæg stadig: HOV!!

Den ene dag forsvandt hundeng'n lige pludselig derfra og så fik jeg hurtigt
news.sunsite proppet på listen.

Hilsen
Joan

Fra : Ann K

Dato : 16-11-01 21:34

Hejsa.
Jeps, jeg bruger news.inet... men nu har jeg slettet og genindlæst mine
nyhedsgrupper, og foreløbig (!) ser det ud til at fungere Krydse
fingre....
Mvh Ann

Fra : Katja

Dato : 16-11-01 21:43

Hej Ann..

Glæder mig, at det ikke kun er mig, som har det problem.. Jeg var også helt
deprimeret over at der ikke var kommet nogle mails siden "HOV" - men nu er
her også hul igennem !!

Hilsen Pia

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : Ann K

Dato : 17-11-01 01:11

Hej Igen...
Hmmm - tja, dét fungerede ikke at genindlæse... Har fulgt Joans råd...
og se bare, en hel masse indlæg ))
Sov godt alle sammen...
Ann

Fra : Kate

Dato : 18-11-01 11:13

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:9t4a0i$48r$1@sunsite.dk:

> Hej Igen...
> Hmmm - tja, dét fungerede ikke at genindlæse... Har fulgt Joans
> råd... og se bare, en hel masse indlæg ))
> Sov godt alle sammen...
> Ann

Det har været diskuteret en del i......hmmmm...tror det er dk.velkommen
at der har været/er problemer på tdc's news servere.
Nå, men er ikke de eneste Orange fik ny server i sidste uge og siden
har det kørt herredårligt