Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot S40
Fra : Christian

Dato : 16-11-01 17:27

Hej gruppe,

Jeg overvejer at købe et digitalkamera. Jeg har kigget lidt på
www.dpreview.com og læst en anmeldelse af Canon Powershot S40 (4 mio
pixels). Dette kamera ser i anmeldelsen godt ud, og jeg må sige det er
fristende. 7000 kr er bare mange penge og derfor vil jeg gerne undgå at gå
forkert i byen hvis jeg skyder så mange penge af.

Kender du dette kamera ? er du glad for det ? Hvad er godt og hvad er skidt
?

Christian

Fra : Lars Preuss Heglund

Dato : 17-11-01 11:59

Christian wrote:

> [...]
> forkert i byen hvis jeg skyder så mange penge af.
>
> Kender du dette kamera ? er du glad for det ? Hvad er godt og hvad er

Jeg havde et Powershot S20, det var jeg meget glad for, alt fungerede bare!!

Den eneste grund til at jeg solgte det var fordi mit behov blev mere end
hvad kameraet kunne tilbyde (jeg vill gerne kunne sætte filtre på, andet
obejktiv, større indflydelse på indstillingerne). Så jeg går i øjeblikket
og spare op til Canon EOS D30.

--
Med Venlig Hilsen
Lars Preuss Heglund