iframe
Fra : Jakob Hansen

Dato : 16-11-01 17:40

Hej,
Jeg vil gerne have min iframe til at være præcis i midten af min html side.
Kan det lade sige gøre med en atribut til IFRAME?

På forhånd tak

Jakob Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-01 18:51

Fri, 16 Nov 2001 17:39:41 +0100, skrev "Jakob Hansen"
<krogagre@hotmail.com>:

>Jeg vil gerne have min iframe til at være præcis i midten af min html side.
>Kan det lade sige gøre med en atribut til IFRAME?

Ved hjælp af »snydeløsningen« kan det gøres meget nemt, men din
side vil ikke validere.

Det er understøttet i alle browsere.

<iframe></iframe>
--