Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Undervandsfotografering - "plastik" kamera~
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-11-01 14:33

Jeg er blevet lidt lun på et "Canon AW-PS 200" der er et plastik hus til at
pakke et digital ixus ind i. Der er til ~1600kr lidt pebret, men kan sikkert
også give nogle sjove billeder.

Det skulle være vandtæt til 3 meter. Det læser jeg som "kan holde til at
blive dyppet i vand" eller er det viterligt vandtæt - også efter 1/2 års
brug ?

Umiddelbart vil jeg bruge det til nogle baby-billeder i svømmehallen, men
det burde jo også være godt til at beskytte kameraet i typisk dansk
vintervejr hvor jeg ikke "tør" bruge det pt af frygt for fugtskader.

Nogen erfaringer med Canon AW-PS 200 eller tilsvarende huse ?

Mvh
Anders Majland