Nokia reparationer
Fra : Jacob Olsen

Dato : 16-11-01 11:26

Hejsa..
Hvis man køber en nokia, fx nettet eller en ven. Kan man så indlevere
telefonen hos hvilken som helst nokia forhandler, eller SKAL det være
der hvor man har købt den ?

/Jacob

Fra : FTW-81

Dato : 16-11-01 12:42

Hejsa Jacob

Jeg kan ikke forestille mig at det skal være der den er købt da man jo &så
kan aflevere dem til reparation hoz Sonofon Partner skal bare lige være en
af dem der har eget værksted men kan man altid få at vide ved at ringe til
Sonofon kundeservice hviz det endelig er... Men ifølge Nokia selv så skulle
du overveje at blive medlem af Club Nokia først da de så siger at hviz ikke
at de kan lave den imenz at du venter så skulle du istedet få en anden
midlertidigt indtil at den er lavet ved ikke lige om det passer har aldrig
prøvet har nemlig ikke Nokia...

MVH

Daniel Eg

Jacob Olsen <jeo@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf4f7bc$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Torbenth

Dato : 16-11-01 13:47

FTW-81 skrev i meddelelsen <9t2u1h$i6l$1@sunsite.dk>...
>Hejsa Jacob
Men ifølge Nokia selv så skulle
>du overveje at blive medlem af Club Nokia

Hej.

Har du et link til club nokia?

Mvh.
Torben

Fra : FTW-81

Dato : 16-11-01 14:33

Hejza...

Adressen er http://www.club.nokia.dk

MVH

Daniel Eg

Torbenth <torbenth@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9t31rb$1tvg$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jesper Leth Jensen

Dato : 17-11-01 19:14

http://www.club.nokia.dk

Fra : Jesper Leth Jensen

Dato : 17-11-01 19:12

On Fri, 16 Nov 2001 11:26:15 +0100, "Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk>
wrote:

>Hejsa..
>Hvis man køber en nokia, fx nettet eller en ven. Kan man så indlevere
>telefonen hos hvilken som helst nokia forhandler, eller SKAL det være
>der hvor man har købt den ?

Ja. Du kan indlevere den hvor som helst. Vil foreslå at du bliver
medlem hos Club Nokia, og går ind i en Instant Service butik. Der
plejer de at kunne klare problemet på maks en time.

Mvh.
Jesper L. Jensen