Hjemmesiden
Fra : Gunnar Pedersen

Dato : 16-11-01 11:06

Hej Aase

Jeg har leget lidt med farver og baggrunde - kig ind på www.mgx.dk.

- Er det noget, eller skal vi blive ved det gamle??

Hilsen

Gunnar

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-11-01 22:57

> - Er det noget, eller skal vi blive ved det gamle??

Nu har jeg ikke set den gamle side men jeg syntes da det ser meget godt ud.
Jeg kunne godt tænke mig at du fjernede den forside med det store billede
eller lavede så man blev sendt ind på den anden side efter nogle få
sekunder.
Det først jeg tænkt da jeg kom ind på siden var at det var da en kedelig
side...lige indtil at jeg klikkede på billedet.
Det var bare min mening.

Best Regards
Mit freundlichen Grüssen
Lars Cramer Raaby