Lyd paa sin side
Fra : Bamse Soerensen

Dato : 16-11-01 09:38

Hej Mint navn er Bamse. Jeg sitter lige og leget lidt med noget HTML
progrmering og jeg kan ikke finde ud af hvordan man faa sat en lyd/Melodi in
paa sin hjemmeside. Hvis der er nogen der ved noget til dette problem ville jeg
blive glad for at hoere fra jeg.

Bamse Soerensen
**************************************
Informatique Assistant
Sales-Lentz s.a.
Z.I. Bommelscheuer BP 39
L-4901 BASCHARAGE
G.D. de Luxembourg
Tél.: +352 651165-460
Gsm: +352 021 277076
**************************************
Email: Bamse@sales-lentz.Lu

Posted from [195.35.81.205]

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-01 18:42

Fri, 16 Nov 2001 08:37:34 +0000 (UTC), skrev "Bamse Soerensen"
<bamse@sales-lentz.lu>:

>Hej Mint navn er Bamse. Jeg sitter lige og leget lidt med noget HTML
>progrmering og jeg kan ikke finde ud af hvordan man faa sat en lyd/Melodi in
>paa sin hjemmeside.

Går ud fra, at du bruger FP.

Højreklik på siden => egenskaber => sideegenskaber (vidst nok) =>
baggrund => der er så et punkt, hvor du kan indsætte lyd.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bamse Soerensen

Dato : 19-11-01 09:54

Mange tak for raadet Knud, jeg har faaet det til at virke nu.

--
Posted from [195.35.81.205]