Endnu to trailere til ATOC
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 16-11-01 08:58

Nu kommer de væltene. Mistery en 40 sek. lang teaser for dem der har ep1
dvd´en! Den ligger også på Winmx hvis nogen gerne vil se den.
OG nu også Forbidden love! Den Trailer der bliver vist i USA lige før Harry
Potter. Den skulle være over 2. min lang.

Jakob A

Fra : Thïngmand

Dato : 16-11-01 10:12

> OG nu også Forbidden love! Den Trailer der bliver vist i USA lige før
Harry
> Potter. Den skulle være over 2. min lang.

Links?

Fra : Zwupper

Dato : 16-11-01 14:47

http://starwars.apple.com/ep2/forbidden/

Fra : JSMadsen

Dato : 17-11-01 00:32

Thïngmand skrev i meddelelsen <5L4J7.41$B4.7633@news000.worldonline.dk>...
>Links?

Direct downloads:
http://www.empiremovies.com/movies/starwars.shtml

--
med venlig hilsen JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 45.000+ DVD anmeldelser!

Fra : zcully

Dato : 16-11-01 16:41

Hva er ATOC??

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3bf4c6fb$0$4860$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Snole

Dato : 16-11-01 16:52

> Hva er ATOC??

Attack The Of Clones (Den nye Star Wars)

Snole

Fra : nikolaj borg

Dato : 16-11-01 17:03

"Snole" <2329795m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Attack The Of Clones (Den nye Star Wars)

Hvorfor hedder den iøvrigt ikke Clone Wars? Det er jeg ret sikker på, at den
tidligere blev kaldt. Attack of the Clones lyder så splatterfilm agtigt.

/Nikolaj

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 16-11-01 19:32

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> [...]
den
> tidligere blev kaldt. Attack of the Clones lyder så splatterfilm agtigt.

Titlen har været til diskussion før. Clone Wars synes jeg er en kedelig og
tam titel. Attack of the Clones synes jeg derimod er meget cool og sådan
lidt retro, lidt på samme måde som The Phantom Menace og til dels The Empire
Strikes Back.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-11-01 21:53

Mikkel Selsøe Sørensen wrote in dk.kultur.film

> [...]
> meget cool og sådan lidt retro, lidt på samme måde som The Phantom
> Menace og til dels The Empire Strikes Back.

Og som Joker tidligere har påpeget her i gruppen ville Star Wars: The
Clone Wars lyde lidt for meget af krig, krig, krig.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-11-01 20:01

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> writes:

> Hvorfor hedder den iøvrigt ikke Clone Wars? Det er jeg ret sikker på, at den
> tidligere blev kaldt. Attack of the Clones lyder så splatterfilm agtigt.

Eller hvad med "Attack of the Clones from Outer Space" :)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-11-01 02:14

On 17 Nov 2001 20:01:25 +0100, Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk>
wrote:

>Eller hvad med "Attack of the Clones from Outer Space" :)
Den titel lyder absolut ikke SW-agtig!!
Jeg synes faktisk også at AOTC er helt i SW-ånden.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 17-11-01 02:42

A long time ago in a galaxy far, far away....
Jakob Strandgaard Andersen wrote:

> [...]
>OG nu også Forbidden love! Den Trailer der bliver vist i USA lige før Harry
>Potter. Den skulle være over 2. min lang.

Forbidden Love-teaseren er fremragende! Billederne er flotte, de
digitale baggrunde fungerer virkeligt godt, skuespillet er lige i
vinkel. Kort sagt, det er Star Wars.

CGI Yoda ligner dog stadig lort. Ham må de godt arbejde lidt mere på.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 17-11-01 09:53

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8tfbvt8pb9mflslsj2imes814phikjsbei@4ax.com...

> Forbidden Love-teaseren er fremragende! Billederne er flotte, de
> digitale baggrunde fungerer virkeligt godt, skuespillet er lige i
> vinkel. Kort sagt, det er Star Wars.

Nemlig. Jeg var ret imponeret over at Lucas formår at få noget følelse
igennem i den teaser. Det var jo bevægende ligefrem ! Den film bliver det
bedste næste år, bare vent.

> CGI Yoda ligner dog stadig lort. Ham må de godt arbejde lidt mere på.

Huh ? Jeg skal lige se teaseren igen. Jeg lagde ikke lige mærke til noget
_dårligt_ CGI deri.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 17-11-01 13:38

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Huh ? Jeg skal lige se teaseren igen. Jeg lagde ikke lige mærke til noget
> _dårligt_ CGI deri.

Jeg var faktisk heller ikke sikker på at han var i forbidden love
traileren, men det var han (1m52s) i et enkelt kort klip. Det er måske mere
tydeligt i Mystery og Breathing trailerne hvor han også er i forfædeligt
dålige CGI udgaver. Hvorfor bruge dyr CGI, når man med en billig dukke, kan
få et langt bedre resultat? Og så bed jeg i mystery traileren desuden mærke
i at vi desværre heller ikke slipper for en anden tåbelig CGI figur: Jep,
Jar Jar Binks er tilbage.

Men ellers er jeg enig i at diverse trailere ser lovende ud. Måske er der
rent faktisk lidt SW substans i dennne gang? Men det kan man jo ikke bedømme
udfra et par 2 minutter lange trailere. Det være sagt, så virker trailerene
på mig som om der er lidt mere Star Wars over Ep.2 end der var i Ep.1. Lad
os håbe.

Joakim

Fra : CybaMerc

Dato : 17-11-01 15:29

Thomas Mouritsen wrote:

>Huh ? Jeg skal lige se teaseren igen. Jeg lagde ikke lige mærke til noget
>_dårligt_ CGI deri.

Nu er alt jo også relativt. Jeg har bare høje forventninger til ILMs
arbejde og vil derfor også vurdere det hårdt. Problemet med Yoda
ligger dels i animationen, dels i nogle computertekniske problemer
omkring rendering og compositing. Som med Jar Jar i Ep. I vil Yoda
formentlig passe godt ind i nogle scener og mindre godt i andre.

Det er heldigvis ikke værre, end at de kan rette problemerne i en
Speciel Edition :P

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 20-11-01 15:37

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-11-01 18:02

CybaMerc wrote in dk.kultur.film

> Forbidden Love-teaseren er fremragende! Billederne er flotte, de
> digitale baggrunde fungerer virkeligt godt, skuespillet er lige i
> vinkel. Kort sagt, det er Star Wars.

Ja filmen ser utrolig flot ud, dog frygter jeg at der går lidt for
meget Titanic i den. Forbidden triler ligner lidt en kedelig
kærlighedsfilm, hvorimod mystery traileren mere ligner noget rigtigt SW
i mine øjne. Jeg er for øvrigt heller ikke så begejstret for Anakins
accent. Men lad os nu ikke kriticere en film vi ikke har set endnu.
Med venlig hisen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-01 17:18

On Sat, 17 Nov 2001 17:01:46 +0100 (CET), Lars Hoffmann
<lars@hoffmann.ac> wrote:

> [...]
>i mine øjne. Jeg er for øvrigt heller ikke så begejstret for Anakins
>accent. Men lad os nu ikke kriticere en film vi ikke har set endnu.
Jeg synes netop det dystre element er tydeligt i Forbidden.
Så jeg mener klart at SW-følelsen er tilbage

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Kim Frandsen

Dato : 18-11-01 19:31

On Fri, 16 Nov 2001 08:57:59 +0100, "Jakob Strandgaard Andersen"
<jakobsa@mail1.stofanet.dk> wrote:

>OG nu også Forbidden love! Den Trailer der bliver vist i USA lige før Harry
>Potter. Den skulle være over 2. min lang.

Den bliver også vist i England efter Harry Potter (fremragende film)
og jeg er skuffet over den trailer, de kunne jo ligeså godt have valgt
Leonardo til hovedrollen.
--
Live Long And Prosper,
Kim Frandsen - kim-frandsen@fabel.dk - ICQ# 9569527