Torsk i Øresund
Fra : Jesper

Dato : 15-11-01 22:10

Hej NG,

Jeg kan ikke helt forstå at i skriver at der ikke er torsk i øresund. Jeg
var ude og trolle i går fra Dragør. Fangsten blev til 11 torsk på 2 timer.
Alle var over målet og den største på 5,2 kg.

Som agn brugte jeg en 28 gr. tobis blink fisket i 5-6 meters dybde. Hele
fiskeriet foregik på 6-8 meters vand.

Vh.

Jesper

Fra : Jan Jensen

Dato : 16-11-01 00:12

Hej Jesper,

Tillykke med din fine fangst.
Trollede du nede omkring Drogden eller gik du op mod Hollænderdybet ?

Mvh Jan

Fra : Jesper

Dato : 16-11-01 11:32

"Jan Jensen" <trej@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jesper,
>
> Tillykke med din fine fangst.
> Trollede du nede omkring Drogden eller gik du op mod Hollænderdybet ?
>
> Mvh Jan

Hej Jan,

Jeg fiskede fra Drogden og op mod broen. Det meste af tiden var det ved 6
meter kurven og ud til sejlrenden. Det skal tilføjes at jeg fangede mine
fisk over tre perioder, så jeg kan forestille mig at de stod i "buler", og
det derfor vil være muligt at fange det samme ved rent pirkefiskeri.

Mvh

Jesper