Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ugens hjemmelavede
Fra : Søren Højberg

Dato : 15-11-01 21:48

Har lige set at
www.rene.asmussen.as
blevet "ugens hjemmelavede" på Politikens Internet-sektion.

Tillykke René !

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-11-01 00:11

"Genialt" site - mit Popup stopper program stopper hele siten så jeg kun ser
en tom skærm.....

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mikael

Dato : 16-11-01 01:14

> "Genialt" site - mit Popup stopper program stopper hele siten så jeg kun
ser
> en tom skærm.....

Tja... det siger mere om dit popup program... Renés side ER genial.

Mikael

Fra : Rene

Dato : 16-11-01 10:35

Tak skal du have ))

--
Rene Asmussen
www.rene.asmussen.as

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-11-01 21:26

bruger du digitalcamera eller "alm." camera?

/thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-11-01 22:30

Hej Rene

Man må sige; Tage billeder kan du, og lave en flot flash side har du også
gjort, men nogen af os der kikker billeder har altså en skærmopløsning der
er meget større end 1024*768. Når du tvinger min browser til at åbne i fuld
skærm (og det synes jeg er dumt), så ser det ikke godt ud med lidt miniature
tekst i venstre side, et lille billede i midten og 6-8 subminiature billeder
til højre. Jeg kan simpelthen ikke se hvad dine tumblenails forestiller!
Lav lige et skærm tjek og tilpas din side til skærmopløsningen, eller lad
være at gå i fuld skærm (så er man selv ude om det hvis billederne bliver
for små).

Hvis du tror du kopibeskytter dine billeder på den måde du har lavet din
side - så tro om igen!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Christian H

Dato : 17-11-01 08:53

"Michael Lund Sørensen" <sletdette-milux@image.dk> wrote in message
> [...]
> for små).
>
> Hvis du tror du kopibeskytter dine billeder på den måde du har lavet din

Enig. Var bare for træt til selv at skrive det i aftes!
Det største irritationsmoment synes jeg er at browservinduet faktiskt _ikke_
bliver maksimeret, men sat til at have en størrelse der passer til ens
opløsning.
Dette resulterer i at når jeg lukker vinduet, og vil åbne nyt, så er min
"standardstørrelse" på browservinduet nu ændret :(
Ellers fedt site.

mvh
Christian H
1600*1200

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 17-11-01 03:46

"Mikael" <sandman_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Renés side ER genial.

Flot i hvert fald!
Dog er flash introen for laaangsom. Fx gider jeg (=man ikke engang at se
de flyvende menupunkter første gang: Det går simpelthen for langsomt...
Godt at man kan komme direkte til sagen uden flash - men sjovere med mere
afstemt brug af (udfyldnings-;) flash...

Mvh.
Anders

Fra : Rene

Dato : 16-11-01 10:34