OT!!! Newsservere?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 15-11-01 21:12

Hvorfor nogle news servere findes egetnligt?
Jeg ved at der er sunsite.dk og tele.dk er er flere? Jeg bruger binaer
grupperne så det er egentligt dem jeg leder efter....
Undskyld mit OT-post men mit post program er lidt f***ed up og den eneste
gruppe jeg havde tilbage var den her....
Haster lidt...

Mvh.
Hans-Jacob *som håber ikke at lave en tråd på flere 100 postings med folk
der får sure opstød over en enkelt OT...*

Fra : Devast8or

Dato : 15-11-01 22:38

news.cis-dfn.de er blevet nævnt i alt.games.half-life.counterstrike en del
gange som værende en god newsserver. Har ikke prøvet den selv. WOL har også
en stående (news.worldonline.dk) men jeg ved ikke om man skal være WOL kunde
for at bruge den.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Heidi

Dato : 15-11-01 23:03

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en meddelelse newsWI7.3038$Bs1.584266@news000.worldonline.dk...
> news.cis-dfn.de er blevet nævnt i alt.games.half-life.counterstrike en del
> gange som værende en god newsserver. Har ikke prøvet den selv.

Lige en lille rettelse - den hedder news.cis.dfn.de
og den er ganske god efter min mening.

Mvh.
Heidi

Fra : Devast8or

Dato : 16-11-01 12:53

Ok, jeg copy+pastede bare :) Men rart at vide for jeg har ikke været helt
tilfreds med WOL's server her på det sidste, det kunne være jeg også skulle
skifte.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Atcox

Dato : 15-11-01 23:58

> [...]
også
> en stående (news.worldonline.dk) men jeg ved ikke om man skal være WOL

De posts jeg mangler på news.worldonline.dk finder jeg på news.cis.dfn.de

Pelle Frederiksen.
--
Atcox' Diablo II Speed up Tips & Tweaks
http://hjem.get2net.dk/atcox/d2