"The Wave"
Fra : Spiffler

Dato : 15-11-01 20:45

Er der nogen som har set filmen "The Wave"
(http://us.imdb.com/Title?0083316)? Hvad synes I om den? Jeg har set den før
for en del år siden, men jeg kan ikke finde den på video nogen steder, men
hvis der er nogen som har den, vil jeg gerne købe den.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-11-01 23:44

"Spiffler" <sandvei@yahoo.com>
> [...]
> for en del år siden, men jeg kan ikke finde den på video nogen steder, men
> hvis der er nogen som har den, vil jeg gerne købe den.

Jeg har set den en gang i folkeskolen. Den har vist et tilstrække-
ligt belærende budskab til, at en lærer godt vil vise den, hvis
han ikke har andet at lave. Jeg husker den som en lille, men
meget effektfuld film, der behandler sit emne glimrende, og
som gav i hvert fald en ca. 7.-klasseselev stof til eftertanke.

Jeg har ikke set den siden og har den ikke på video, så jeg kan
heller ikke give en særligt "opdateret" vurdering.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Andrew

Dato : 18-11-01 21:33

Røv syg film efter min mening!

Blev tvunget til at læse og se den i folkeskolen, og for at det ikke skulle
være nok fik jeg samme tur i 1G!

Den er alt for "plan" uden nogen rigtige udsving som gør den spændende.
Det er ligesom en Tour de France etape uden stigninger og nedkørsler!!!

Mvh And

Fra : Sadat

Dato : 18-11-01 23:56

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er alt for "plan" uden nogen rigtige udsving som gør den spændende.
> Det er ligesom en Tour de France etape uden stigninger og nedkørsler!!!

Nåhh.. den... LOL svag film.

--
Sadat ~ No Ones Iller

- "A coward dies a thousand deaths, a soldier dies but once"