Tilmelding til nyhedsbrev?
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 15-11-01 18:17

Jeg er helt ny og derfor håber jeg ikke jeg blive mobbet for meget
Jeg er i gang med at lave min første hjemmeside vha. Frontpage 2000 og vil
gerne have et felt hvor folk kan skrive deres email adresse og trykke send.
Dermed skulle det indtastede gerne blive sendt til min email adresse som en
tilmelding til mit nyhedsbrev. MEN....hvordan gøres dette. jeg har prøvet at
indsætte en formular > Tekstboks med en linie og den fremkommer da også på
siden, efterfølgende går jeg ind i egenskaber for formularen og beder den om
at sende til min email . Alt dette virker fint, men efter oploading sender
den ikke, men kommer frem med en 405 fejl! Hjælp.

På forhånd tak, martin

Fra : Tania

Dato : 18-11-01 15:00

"Martin Toulstrup" <toulstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er helt ny og derfor håber jeg ikke jeg blive mobbet for meget

Så vidt jeg kan læse, er dit problem at den server du oploader til ikke har
frontpage Extension.

Tania.

Fra : Michael Kjaersgaard

Dato : 22-11-01 21:34

Jeg vil foreslå http://www.lavasoft.dk/hotlist

Så skal du heller ikke tilmelde manuelt.

/Michael

--
Posted from 38.ppp1-7.hob.worldonline.dk [212.54.95.102]

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 26-11-01 16:42

Hej Michael.
Tusinde tak for hjælpen det var lige præcist det jeg ledte efter. Perfekt!
Takker mange gange

Mvh Martin

--
Check Min Hjemmeside: