swingerklubber
Fra : Frank Hansen

Dato : 15-11-01 17:45

hej alle.

Der er efterhånden dukket en hel del swingerklubber op i Københavns området.
De er antagelig af svingende kvalitet og indhold. Er der nogen her som kan
fortælle om/anbefale nogen af disse ?

v.h.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 19-11-01 14:23

"Frank Hansen" <frankh@private.dk> skrev i

> Der er efterhånden dukket en hel del swingerklubber op i
> Københavns området. De er antagelig af svingende kvalitet og
> indhold.

Naturligvis - det er jo swingerklubber

> Er der nogen her som kan fortælle om/anbefale nogen
> af disse ?

Desværre - siger mig ikke noget.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Darth Vader

Dato : 25-11-01 13:12

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> wrote in message

> Naturligvis - det er jo swingerklubber

hej jeg har prøvet divs swinger klubber og syntes vældigt godt om det
at gå i byen og dyrke sex og evt gruppesex. jeg syntes det er ernormt skønt
at bolle en pige mens andre ser på og endnu bedre hvis vi er flere der gør
det samtidigt.

Ja klub Looky Look i Randersgade plejer at være et godt sted
om lørdagen, men ellers prøv ekstra bladet´s annoncer om sexklubber.

Lad spermen sprøjte og pigerne komme.
Darth