Dansk / Nordisk software i N 3310.
Fra : Thomas A. Petersen

Dato : 15-11-01 16:27

Min kone har fået en Nokia 3310 i gave da vi var i De forenede Arabiske
Emirater,
men den kan kun engelsk, arabisk og nogle andre asiatiske sprog.
Den er ikke låst.
Kan det lade sig gøre at få indlæst dansk / nordisk software og ved nogle af
i kloge hvad det koster.

Venligst

Thomas A. Petersen, Rævens Kvt.5
DK-2750, Ballerup, Denmark, phone:+45 4468 1937
fox5@email.dk Fjern nospam ved direkte svar!

Fra : Morten Jensen

Dato : 15-11-01 18:20

> [...]
> Den er ikke låst.
> Kan det lade sig gøre at få indlæst dansk / nordisk software og ved nogle

Hej !

Hvis du går ind i en autoriseret Nokia shop, Bluetel eller Teledanmark, kan
du få lagt ny software ind, samt danske menuer...

Det er gratis hvis man medbringer garantibevis og mener det er 150 kr.
uden....

Mvh

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : Thomas A. Petersen

Dato : 15-11-01 22:26

Det vil jeg da prøve. Tak for hjælpen. Thomas.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-11-01 20:13

Morten Jensen skrev:

>Hvis du går ind i en autoriseret Nokia shop, Bluetel eller Teledanmark, kan
>du få lagt ny software ind, samt danske menuer...

Er du sikker?

>Det er gratis hvis man medbringer garantibevis og mener det er 150 kr.
>uden....

Igen - er du sikker?

Jeg har tidl. hørt nogle der har prøvet, hvor det ikke kunne lade sig
gøre. De ønsker ikke at man skal købe telefonerne i andre lande, og så
komme hjem og få lagt dansk software i - de ser helst man køber
telefonen i ens eget land. De KAN godt, men spørgsmålet er om de vil -
jeg skal ikke kunne sige det - men det er hvad jeg tidl. har hørt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/