Nokia 6210 - sand i knapperne - hjælp
Fra : Hmm

Dato : 15-11-01 14:58

Hejsa Alle,
Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 6210 som jeg er meget tilfreds med.
Jeg har dog haft et mindre problem den seneste måned. Når jeg bruger
knapperne kommer der til tider et lille klik. Det kunne lyde som om at der
er sand i knapperne.
Mit spørgsmål er derfor om det er muligt at skille den ad sådan man kan gøre
knapperne rene for sand og evt andet skidt der måtte sidde fast?

Håber nogen af jer har lidt erfaring på dette område. Jeg vil naturligvis
gerne have en forklaring til at tage fronten af, hvis det da er muligt.....
Jeg er ked af at skulle give 500 kr for at for en professionel til at gøre
det.

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Mvh
Hmm

Fra : Søren Larsen

Dato : 15-11-01 15:33

Hej Hmm.

Først og fremmest skal du bruge en T6 skruetrækker. Hvordan den er samlet
kan du se på følgende link: http://www.te-elektronik.com/hde6210.shtml.
Netop 6210 er klipset i toppen, så du skal vrikke lidt med plasticen for at
få den fri.

Hvis du ikke har mod på at gøre det selv kan jeg godt hjælpe dig.

Mvh.
Søren

----------
Blå, hvid og røde lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 21-11-01 08:53

Davs.

> Det kunne lyde som om at der er sand i knapperne.

Det er tasteturet der er slidt. Jeg troede også det var sand, men nej.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.