Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Artikel om test af digital fremkaldelelse
Fra : Ukendt

Dato : 15-11-01 07:40

Hej,

For nogen tid siden havde enten Alt om Data eller PcWorld lavet en
test, hvor de fik fremkaldt nogle digitale fotos. Er der nogen som kan
huske hvilket nr. det var i? Jeg har ledt og ledt i arkiverne på deres
hjemmesider.

Mvh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-01 08:26

On Thu, 15 Nov 2001 06:40:24 GMT, (Jan Petersen) wrote:

> [...]
>test, hvor de fik fremkaldt nogle digitale fotos. Er der nogen som kan
>huske hvilket nr. det var i? Jeg har ledt og ledt i arkiverne på deres

Selvfølgelig finder jeg det først EFTER at have posted. Men jeg fandt
den i PcWorld nr. 7 fra 20. April 2000.

Mvh Jan

Fra : Soren Pedersen

Dato : 15-11-01 23:02

Hvad nåede de frem til ?

Mvh
/Søren

Fra : Tobias Albrechtsen

Dato : 16-11-01 10:42

Hej

I det næste nummer af Alt om Data
har de en artikel om emnet

Mvh.
Tobias

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-11-01 13:26

"Tobias Albrechtsen" <lisbeth.albrechtsen@teliamail.dk> wrote in

> I det næste nummer af Alt om Data
> har de en artikel om emnet

Jeg holder ikke selv dett eblad og ville derfor sætte pris på hvis nogen
der læser det kunne vurdere lødigheden af anmeldelsen. Jeg er personligt af
den mening at et IT blad ikke har de fornødne forudsætninger for at kunne
vurdere fotografisk kvalitet men jeg kunne jo selvfølgelig tage fejl..

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk

Fra : Robert Piil

Dato : 16-11-01 21:03

On 16 Nov 2001 12:25:54 GMT, Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am>
wrote:

> [...]
>den mening at et IT blad ikke har de fornødne forudsætninger for at kunne
>vurdere fotografisk kvalitet men jeg kunne jo selvfølgelig tage fejl..

At dømme efter de tests de har lavet, hvor jeg har haft en smule
indsigt i emnet, er deres tests ikke meget værd. Helt ligesom resten
af bladet. De har kun haft en nogenlunde ordentlig skribent, og har er
forlængst holdt.

Robert Piil
http://rpiil.dk