Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et Godt Billede
Fra : Knud Westdorf

Dato : 14-11-01 23:24

Hej alle

Det er dejligt at se, at http://fotokritik.jirty.dk stadig benyttes. Og
"køen" er lang.

Netop pga. "køens længde" ville jeg spørge gruppen:
Er en uge for lang tid for ét billede at være eksponeret?

Det har i lang tid været passende, men gennem det sidste halve års tid synes
jeg køen har været (måske til tider uoverskuelig) lang.

Der er naturligvis flere muligheder; der kunne være flere billeder
eksponeret samtidig eller hvert billede kunne eksponeret i kortere tid
(måske 3 eller 4 dage). Umiddelbart er jeg selv mest tilhænger af
sidstnævnte, - hvis det altså overhovedet er nødvendigt?

Svar venligst til gruppen og ikke direkte til min mail! Jeg følger en evt.
debat.

De venligste hilsner
Knud Westdorf

(webmaster på "Et Godt Billede")

Fra : Fototal.dk

Dato : 18-11-01 10:53

> [...]
> (måske 3 eller 4 dage). Umiddelbart er jeg selv mest tilhænger af
> sidstnævnte, - hvis det altså overhovedet er nødvendigt?

Hej Knud.

Dejligt, at du trods alt har tid til at kigge forbi.

Selv om der er lang kø på http://fotokritik.jirty.dk, så synes jeg ikke at
der er så meget gang i kritikken, og det sker af og til at billedet
overhovedet ikke annonceres.

For nogle måneder siden var diskussionen oppe her i gruppen, netop omkring
muligheden for at forøge frekvensen på din side.
Men så var der en frisk Martin Koch der lavede et fremragende site
(http://www.fotokritik.dk/) på nettet hvor man kan udstille alle de billeder
man ønsker.

Så efter en periode med hungren efter kritik-mulighed, gik det over i den
anden grøft!

Folk postede masser af billeder på Fotokritik.dk, og ud over at få
reaktioner via siden, postede de også links her i gruppen for at få kritik.
En overgang var der voldsomt mange billeder til kritik her i gruppen, og det
er mit indtryk at folk li'som fik stillet deres sult.

Jeg synes derfor vi skal lade støvet lægge sig, og tage frekvensen på
gruppen egen kritikside op til revision engang i begyndelsen af det nye år.

Mvh: Finn.