Dance/trance nummer
Fra : Lotus

Dato : 14-11-01 22:18

Hej Alle.

Dette er en næsten umulig opgave, men jeg prøver alligevel. For nylig hørte
jeg et enormt fedt instrumentalt nummer på George Washington Pub i Århus.
Det er et dance/trance nummer, der kører med en ufattelig fed beat, mens et
piano/klaver bliver trampet på godt og grundigt i en fed melodi. Det er
stort set alt, hvad jeg har at gå efter....

Er der nogen, der har nogen idé om, hvad det kunne være? Evt. bare et navn
på et instrumentalt nummer med et heftigt piano?

Lotus

Fra : Jesper Larsen

Dato : 15-11-01 09:16

Spørg Hubbi....

--
Jesper Larsen
Grafiker

Digital XPress
Telefonsmøgen 4-6
Postbox 11
8100 Århus C

Telefon: 87 30 09 87
Dir. telefon: 89 30 73 27
Telefax: 86 20 99 90

jl@dxp.dk
www.dxp.dk

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 15-11-01 15:59

> Er der nogen, der har nogen idé om, hvad det kunne være? Evt. bare et navn
> på et instrumentalt nummer med et heftigt piano?

George Washington pub... er det ikke sådan et sted hvor man godt kunne gå
hen og løbe ind i noget indie??

For så kunne det være This Black Forest remix af Radioheads Pyramid song....

/Troels

--
_____________
ICQ: 109747268

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-11-01 16:18

det kunne være "Robert Miles" med "Children" Det er efterhånden et lidt
gammelt nummer men passer helt med det du beskriver

Michael

Fra : zcully

Dato : 15-11-01 16:55

Den er jo liodt svær, men hvis det er et nyere nummer kunne det være
Musikk - Soul Limbo.
Der kører et orgel med dancerytme hele sangen igennem??

/Zcully