Browser
stl_s 3840
arlet 2470
WinXP og scrollhjul
Fra : Hellfire

Dato : 14-11-01 22:13

Jeg har det problem i både Win2K og WinXP, at når jeg scroller på en
hjemmeside, så scroller siden meget ujævnt, dvs. nogle gange sroller den med
det samme jeg drejer hjulet en tak, andre gange skal der 2 tak til, men til
gengæld rykker siden så også 2 takker opad. Det er sq belastende! Den gjorde
det ikke i Win98, og det er kun i explorer det er galt.
Hjælp!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-11-01 12:09

"Hellfire" <hepa@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
gjorde
> det ikke i Win98, og det er kun i explorer det er galt.

Gå ind i IEs indstillinger og slå "use smooth scrolling" (jævn rulning?)
fra. Den er vist på det sidste faneblad "advanced".

- Lars

Fra : Hellfire

Dato : 18-11-01 11:56

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Gå ind i IEs indstillinger og slå "use smooth scrolling" (jævn rulning?)
> fra. Den er vist på det sidste faneblad "advanced".

Har jeg prøvet (jeg har iøvrigt altid haft det slået fra, også i Win98).
Problemet er bare ikke _langsom_ rulning. Problemet er som følger (KUN
Win2K/-XP): et hak på scrollhjulet: et ryk nedad. Endnu et hak: ingenting.
Nok et hak: 2 ryk nedad. Med Win98 kører det helt normalt, altså et ryk pr.
hak _hver_ gang.