Forsvundet i IE 6.0???
Fra : Lennart

Dato : 14-11-01 21:49

Hejsa

Jeg har win XP pro med IE 6.0 (selvfølgelig) og nu er "statuslinjen" nederst
i IE forsvundet. I ved den hvor man kan se hvor meget af siden der er loadet
osv. Kan man få den frem igen??

På Forhånd Tak

Lennart

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 21:57

"Lennart" <lennartbj30_nospam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
nederst
> i IE forsvundet. I ved den hvor man kan se hvor meget af siden der er

view = aktiver "status bar"

Fra : Lennart

Dato : 14-11-01 22:57

Smukt Tak for det. Det havde fandme irriteret mig længe.

Lennart

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 22:21

Lennart skrev:

>Jeg har win XP pro med IE 6.0 (selvfølgelig) og nu er "statuslinjen" nederst
>i IE forsvundet. I ved den hvor man kan se hvor meget af siden der er loadet
>osv. Kan man få den frem igen??

I min danske Windows ME kan jeg slå den til og fra i menuen "Vis" ->
"Statuslinie". Mon ikke det er noget lignende?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...