Newbie - frames
Fra : Tolle

Dato : 14-11-01 20:19

Undskyld men det er nok et dumt spørgsmål. Men jeg har problemmer med at få
mine kald til at virke.

Jeg har 3 Frames. En topframe.html, leftmenuframe.html og en main.html. Nu
er mit spørgsmål hvordan får jeg min menu i venstre side til at åbne det
tilhørende dokument i main vinduet.

Med venlig hilsen
Tolle.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-01 21:21

Wed, 14 Nov 2001 20:18:33 +0100, skrev "Tolle"
<tolle55@hotmail.com>:

>Jeg har 3 Frames. En topframe.html, leftmenuframe.html og en main.html. Nu
>er mit spørgsmål hvordan får jeg min menu i venstre side til at åbne det
>tilhørende dokument i main vinduet.

Hvis du har navngivet den ramme, hvor main.html er,
så <a href="link.html" target="_main>...</a>

Hvis alle links skal åbne i mainvinduet, så kan du i stedet for i
<head> indsætte
<base target="_main">

Hedder din mainframe noget andet, skal det selvfølgelig være, det
der skal stå, men så skal der ikke _ foran.
--
med venlig hilsen
Knud