Outlook: Synkronisering via LAN
Fra : Klaus Thuesen

Dato : 14-11-01 19:03

Hej!

Er det muligt at synkronisere Outlook over LAN? Jeg kører Outlook XP på den
bærbare og den stationære, og vil gerne have sådan at kalenderen (vigtigt),
og evt. kontaktpersoner/tasks/emails kan synkroniseres dagligt. - Jeg mener
at have hørt der ikke direkte er indbygget en funktion til det, men at det
burde kunne lade sig gøre.

Nogen der kan hjælpe? Pft.

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Finn

Dato : 15-11-01 00:47

Hej Klaus, jeg har en palm top computer og den synkronisere med Outlook XP.
Det er dog kun et lille net på 3 computers. Min kone arbejder på en af dem
her i vores hjemme kontor men hun arbejder også for et revisor firma hvor de
har LAN og hendes palm top kommunikere med vores 3 computere her men også
med firmates LAN.

Hverken hun eller jeg ved hvordan det fungere ud over at jeg købte to Psion
5MX en for hver af os installerede software på diverse computere og lige så
snart jeg sætter den til stikket (kan også gøres med infrarød) kliker logo i
system bakken så går resten af sig selv. Da jeg satte det op nominerede jeg
de file (kontakts og kalender) der skulle synkroniseres på vores respektive
Psion, ikke i Outlook XP og fortalte Psion programmet den skulle tale med
Outlook og andet har jeg ikke gjort. Det har gået fuldstændigt gnidningsløst
og jeg har aldrig vidst at der skulle være nogen problemer. Jeg må dog
indrømme at jeg var noget paf over at det gik så gnidningsløst.

Med Outlook XP kan du også gøre din aftale tilgængelige på firmaets intranet
hvis i har et sådan netværk på en sådan måde at fx. telefondamen kan kyle
aftale eller møder ind på dig kalender. Som du kan se er der mange
muligheder.

Jeg syntes dog at du skal prøve at spørge pre i denne gruppe det virker som
om han har styr på disse ting

Cheers Finn