Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: ADVARSEL: BRUG IKKE FOTOINFORMTION:DK
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 14-11-01 17:42

Idag skete miraklet så: jeg modtog en brun prøvekuvert indeholdende et
spritnyt skylightfilter og bladet "Alt om foto".

Ifølge en mail sendt til mig har man problemer med forsendelser der
forsvinder når man sender i hvide filteræsker. De skriver endvidere at de
sendte mig filteret for 6 dage siden, men at det åbenbart ikke er kommet
frem. (!) Det kan jeg jo så kun bekræfte...

Så når ret skal være ret, så må man jo konstatere at jeg har fået hvad jeg
har betalt for, og mere til. Jeg betalte for et brugt UV-filter og fik et
spritnyt skylight og et fotoblad.
Man kan jo så ikke påstå at det er et decideret fupfirma, for de har jo ikke
snydt mig. Men andre bør nok lige overveje en ekstra gang om de vil handle
med et firma der har leveringstid på en vare til 100 kr. på lidt over 1
måned. Jeg synes det er for langt at vente, især når man ikke bliver
informeret om leveringstiden.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

35mm@film.dk / ICQ#: 75303075