Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanning af S/H negativer. Hvor?
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-11-01 17:29

Hej NG

Jeg har fået fremkald nogle S/H negativer, som jeg gerne vil have scannet
ind. Er det noget man kan købe sig fra til menneskepenge? Eller er det frem
med den kreative side, og så ud og låne en scanner?
Jeg har kun fået fremkaldt filmen...ikke trykt billederne. Jeg vil gerne
have dem i digital form, da det er til hjemmesidebrug.

Mvh.
--
Morten Bock Sørensen, Århus N
Mail til mig på mortenbock@"fjerndette"hotmail.com

Fra : Poul Petersen

Dato : 14-11-01 18:59

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mail til mig på mortenbock@"fjerndette"hotmail.com
>

>For god ordens skyld har jeg, foruden at sende dig min opskrift på din
private mailadresse, også, af hensyn til andre, der måske kunne være
interesserede, lagt den på news.dk.binaer under titlen " Scanning af
negativer.

Mvh. Poul Petersen.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-11-01 19:10

> private mailadresse, også, af hensyn til andre, der måske kunne være
> interesserede, lagt den på news.dk.binaer under titlen " Scanning af
> negativer.

Tak for den fine vejledning. Jeg har dog ikke en scanner hjemme, og det er
nok lige meget nok, at stille alt det op på biblioteket.*GG* Men jeg gemmer
den til hvis jeg får råd til en scanner.

/Morten