Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilken USB kortlæser til smartmedia vil i~
Fra : RP

Dato : 14-11-01 12:02

Hejsa,

Jeg skal til at købe en USB kortlæser som bla skal kunne tage SmartMedia.

Jeg har hørt at nogle af dem har problemer med at læse kort som er
formateret på Olympus-kameraer og hvis man formaterer dem på kortlæseren så
kan kameraet ikke læse kortet.

Da jeg selvsagt ikke ønsker at købe den forkerte kortlæser, vil jeg lige
høre jeres anbefalinger.

Rene

Fra : Henrik Boegh

Dato : 14-11-01 14:54

RP told the rest of dk.fritid.foto:

[...]

> [...]
> så kan kameraet ikke læse kortet.
>
> Da jeg selvsagt ikke ønsker at købe den forkerte kortlæser, vil jeg lige

Jeg har selv en PQI USB SmartMedia/CompactFlash (type I) læser, som jeg
bruger sammen med mit eget Olympus C-2500L (SM & CF) og fra tid til anden
også en kammerats C-3030 (SM). Den bliver brugt under Windows2000 og virker
helt uden problemer; både SM- og CF-læserne.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Mr. Mondeo

Dato : 15-11-01 18:29

Jeg har en Noname smartmedia kort læser til usb og den virker fint sammen
med Olympus C3000 kameraet.
Jeg bruger både et 64 mb og 128 mb kort uden problemer.
Læseren er købt hos en fotoforetning i Køge

Mvh Hans