Indmeldelsesgebyr
Fra : PHK

Dato : 14-11-01 09:04

Jeg fik overført mit mobilnummer til Telmore omkring sommerferien.

Betalte vi et tilmeldelsesgebyr eller andet på omkring 200 kr. dengang -
eller mangler de bare på min konto?

Spørgsmålet blev sendt til Telmore, men kom ubesvaret tilbage fordi emnet
ikke lige var det rigtige :(

Andre der mangler penge på deres konto?

--
_
|_|

Fra : Heidi

Dato : 14-11-01 10:31

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:9st8he$a2u$1@sunsite.dk...
> Jeg fik overført mit mobilnummer til Telmore omkring sommerferien.
>
> Betalte vi et tilmeldelsesgebyr eller andet på omkring 200 kr. dengang -
> eller mangler de bare på min konto?

Betaler man ikke 199 kr. for sim-kort og 199 kr.
taletid??

Mvh.
Heidi

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-11-01 11:28

PHK skrev:

>Betalte vi et tilmeldelsesgebyr eller andet på omkring 200 kr. dengang -
>eller mangler de bare på min konto?

Højst sandsynligt har du betalt 199,-.

>Spørgsmålet blev sendt til Telmore, men kom ubesvaret tilbage fordi emnet
>ikke lige var det rigtige :(

Lyder mærkeligt, hvorfor skulle emnet ikke være det rigtige?

Hvis du har betalt 199,- - så burde du få for 199,- kr. taletid - som
der også står på deres side!

Jeg betalte selv kun 99,- (det betalte man i starten), og fik for 99,-
kr. taletid.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : PHK

Dato : 14-11-01 16:51

> Lyder mærkeligt, hvorfor skulle emnet ikke være det rigtige?

Hvis emnet ikke lige passer ind i deres katagorier gider de åbenbart ikke
besvare det.

--
_
|_|

Fra : Mickey

Dato : 14-11-01 17:41

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:9su59r$dqu$2@sunsite.dk...

> Hvis emnet ikke lige passer ind i deres katagorier gider de åbenbart ikke
> besvare det.

er det ikke bare et autosvar man får ? (med besked om at man kan skrive
tilbage for "menneskesvar" ?)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Mickey

Dato : 14-11-01 16:50

> [...]

> Betalte vi et tilmeldelsesgebyr eller andet på omkring 200 kr. dengang -

kig om de er trukket på din bank-konto