Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
$ser på digicam - giv mig dit b7
Fra : Another Rebel

Dato : 14-11-01 00:31

Hej NG,

Jeg har nu tænkt mig at skifte det gamle Casio CV-10 ud :)) (0.3MP).
Og tænkte jeg "nifler" lige på usenet og checker om mine tanker er helt i
skoven.

Jeg har næsten læst mig søvnløs, den gang jeg købte mit Casio var (det pisse
dyrt) men det billigste der fandtes.
(Det skulle jo kun bruges til web billeder)

Mit valg står mellem Fuji 6800 el. 6900 el. Canon G2.
Mine krav:
Klare skarpe billeder (uden lys prob. i kraftig sol lys)
Video af ting i bevægelse (længde kun beg. af mem.card) hmm fuji kan vist
kun 120sek.
ekstra stort + vis det kan bruges som webcam.
ekstra + vis USB

Mine tanker !!
--
Finepix 6800 til ca 5300,- (6900dk) (+er meget handy, pris / -er AA
batterier)
Finepix 6900 til ca 6900,- (8700dk) (+er SLR ligende, stor linse / -er pris)
Canon G2 til ca 7200k (8200dk) (+er kan lige det lidt ekstra, meget tilbehør
/ -er PRIS)
--
Men dertil kommer:
2x128mb mem.card a 500,- ??
card reader 200,- ??
Ekstra batterier (alt eft. type)
Taske 300 ??
Bil lader (findes sådan en ?)
+ evt.
modlys blænde
extern flash
--
Problemet er ikke så stort ned tilbehør til Fuji (kan man få modl.b.til dem
??), for det er jo næsten kun Canon, hvortil der fået et overflod af

Mvh
Leon
http://home6.inet.tele.dk/hulstrom/
http://www.RoadRebel.dk