8310 display fejl
Fra : Jacob Olsen

Dato : 13-11-01 21:49

Hejsa..

Kan det virkelig passe at de der Nokia 8310 telefoner, de
har de med at slukke for skærmen, hvis man fx skriver mange
smsér..!! Lige pludselig kan den gå kold, og slukke skærmen.!!
jeg har fået af vide fra andre, at de gør det samme. ??

Fra : *nico*

Dato : 13-11-01 23:20

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> smsér..!! Lige pludselig kan den gå kold, og slukke skærmen.!!
> jeg har fået af vide fra andre, at de gør det samme. ??

Det er ikke et problem jeg er stødt på med min Nok8310

*nico*

Fra : Miki Hoe

Dato : 13-11-01 23:22

> [...]
> smsér..!! Lige pludselig kan den gå kold, og slukke skærmen.!!
> jeg har fået af vide fra andre, at de gør det samme. ??

Jeg har lige fået min og den er allerede gået ud een gang... der er mange
der siger at der er fejl i den, men præcist hvad der foregår er der vist
ingen der ved... Jeg tror helt bestemt ikke at det kun sker, hvis man
skriver mange sms'er...

-miki-

Fra : Jacob Olsen

Dato : 14-11-01 10:52

Jeg ringede til NokiaStore i KBH..!!

De siger de intet kender til problemet, og nokia har ikke meldt noget ud..!!
hmm

Fra : Morten Okholm

Dato : 14-11-01 11:55

Hej

Min gør det også, men i en anden tråd i denne NG siges det, at blive løst
ved opgradering af software til nyere version. 4.xx ... men hvordan gør man
lige det?

Og det er ikke kun ved mange sms'er... det er generelt en gang i mellem...
men den slukker ikke helt-kun displayet det bliver slukket og tændt ganske
kort!

// Morten

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 14-11-01 19:08

Dem der har problemer med deres Nokia 8310 skal nok lige tjekke
hvilken firmware-version de har i den. Det gøres ved at trykke *#0000#
Jeg har version 3.07 og har ingen problemer.
Man kan få gratis opdatering hos nogle nokia-forhandlere.

--
ßenjamin
veeentetider.dk

Fra : Anders Berg

Dato : 15-11-01 14:52

Jeg har også version 3.07 men den gør det. Flere af mine venner har samme
version, men her gør den det også!!!! ret skidt!!!!

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Anders Berg

Dato : 15-11-01 14:58

har lige snakket med Nokia. Der er kommet en ny version 4.03 tror jeg den hed!!
jeg smutter ind og får min opdateret i morgen regner jeg med, så kan jeg jo
lige melde tilbage.

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : dsl3327

Dato : 15-11-01 19:01

> Kan det virkelig passe at de der Nokia 8310 telefoner, de
> har de med at slukke for skærmen, hvis man fx skriver mange

Min gør det også. Men 4.04 (29-10-01) skulle problemet været løst i.

Fra : J. Aggerholm

Dato : 05-12-01 16:23

Hvad er koden for at se software ver??

Fra : Benjamin Andersen