/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
E-Mail
#NavnPoint
o.v.n. 20481
miritdk 16341
Klaudi 15149
refi 14168
dk 5555
tedd 5322
webnoob 5265
BjarneD 5014
emesen 4154
10  bentjuul 3460
Livstegn
Fra : sdam
Vist : 1116 gange
100 point
Dato : 08-10-06 11:36


Jeg har - nu på andet døgn - ikke haft forbindelse til min E-mail server! Jeg kan ikke gennemskue, hvor proppen sidder.
Når jeg søger at oprette forbindelse til den, kommer den efter 60 sekunder og fortæller følgende:

Der opstod en timeout under kommunikationen med serveren. Konto: 'POP3.mail.dk', Server: 'POP3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC19

Jeg mener ikke at vide der skulle være blevet ændret ved noget overhovedet i opsætningerne!

Har I et kvalificeret bud på en løsning?

 
 
Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 08-10-06 12:06

Prøv at gå ind direkte på mailserveren og læs din post, der kan være en der "hænger" : mail.tdconline.dk du skal oprette dig som bruger først, til det skal du bruge din brugernavn og kode som du fik da du blev TDC kunde

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-06 12:08

Fandt måske en løsning her: http://dansk.internet-noerderne.dk/oelos.asp?kode=0x800CCC19

Citat
[B]Outlook Express! Fejl 0x800CCC19[/B]

1. Luk alle programmer og forbindelser og søg efter filen POP3UIDL.DBX og slet den. Genstart derefter computeren.

2. Der ligger måske en korrupt email, eller en email med en meget stor vedhæftet fil, på serveren. Slet denne. Lav eventuelt en Telnet forbindelse til serveren for at slette mailen (Læs mere om Telnet under "Hvordan gør jeg").

3. Dette problem kan skyldes en antivirusprogram eller en firewall, der ligger og forstyre kommunikationen. Prøv at deaktivere eller afinstallere sådanne programmer.


Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 08-10-06 12:10

Hvis du kan hente din post via webmail skulle du måske lige tømme indbakken da der kan ligge en fil som ikke kan videresendes.

eller du kan søge efter og slette denne fil: Pop3uidl.dbx
Den ligger i din post lagringsmappe. Jeg har ikke selv prøvet den, men flere har oplevet at pågældende fil har haft fejl og har løst problemet ved at slette den.
Den skulle blive gendannet automatisk.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 08-10-06 13:48

Den ligger i webmailen - hvis du ikke vil slette den så gå ind og send den videre til en anden webmail (du har måske allerede hotmail - yahoomail - gmail etc.) - når den er kommet frem der så send den til digselv igen.
Havde problemet i forgårs og gjorde som ovenstående da der var oplysninger der ikke måtte gå tabt... jeg kunne slette den på tdc´s webmail bagefter. (den var foriøvrigt kommet to gange)



hvis du prøver at sende en mail til dig selv vil du opleve at den kommer igennem uden problemer

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 08-10-06 13:49

lige et ps - ingen grund til at deaktivere eller afinstallere nogen sikkerhedsprogrammer her -

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 08-10-06 13:54

og ps igen - hvis du vil sikre dig postserveren er ok så kig lige engang under driftsstatus hos tdc

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformation/

Godkendelse af svar
Fra : sdam


Dato : 17-10-06 21:01

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah


Dato : 17-10-06 23:20

Altid glad for at kunne hjælpe...

IAH

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177547
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408797
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste