|
|
Det er IKKE dig der har et problem. Det er DEM. Bring din sag videre, så vinder DU.
Men du skal selvfølgeligt kunne bevise dine påstande. F.eks. at du har betalt for 3.mdr's medlemskab.
Også al anden kommunikation imellem dig og Love.dk skal du kunne bevise. Men den burde ligge på din PC.
Jeg synes ikke at du skal eller behøver at finde dig i den behandling. Den er i MINE øjne dybt kriminel.
Men tag ikke mine ord for rene varer. Tal med din lokale politimester om problemet. HAN er den eneste der kan hjælpe dig m.h.t.
en rigtig god hjælp, her og nu. Hilsen Arne
| |
| Kommentar Fra : postkort |
Dato : 02-01-06 01:21 |
|
Du skal se i betingelserne ved oprettelse af profil, om de kan slette dig uden videre, og om du har krav på at få refunderet en del af det indbetalte beløb.
Du har ved oprettelsen lavet en aftale, og det er indholdet i den aftale, der er afgørende.
Jeg ser ikke noget ulovligt i, at de truer med sagsanlæg. De kan til hver en tid rejse en sag mod dig, hvis de mener, at du har skadet deres side med urigtige oplysninger(injurier). En dommer vil så tage stilling til, om dine påstande skader siden, og om du kan dokumentere påstandene.
Hvis du har ret, kan love.dk ikke stoppe dig i at lægge oplysningerne på nettet, og de kan ikke rejse erstatningskrav mod dig - det kan de, hvis dine påstande er usande.
| |
| Kommentar Fra : frk.fidus |
Dato : 02-01-06 01:23 |
|
Hej og godt
Jeg synes også at du skal gå videre med sagen. Det kan dog være at politiet ikke gør den
store indsats men i stedet henviser dig til at føre en civil retsag. Du bør henvende dig til en advokat, og
synes du at det er for dyrt, så prøv at møde op hos én af de advokater der er tilmeldt den gratis retshjælp
ordning og se om én af disse vil tage sagen for dig. Chancen for at én af disse vil føre din sag vil jeg mene er
stor....og hvad har du at miste!
Det kan ikke være rigtigt at man skal blive offer for sådan nogle svinestreger.... bare klø på og held og lykke.
| |
| Kommentar Fra : postkort |
Dato : 02-01-06 01:33 |
|
Hvor meget koster 3 mdr´s medlemsskab?
Hvor længe havde du været medlem, da du blev udelukket (eller har de bare truet med at slette dig)?
Hvis det drejer sig om at få refunderet et indbetalt beløb, så kan en advokat ikke betale sig. Det vil næsten med garanti koster flere penge, end det du har til gode.
| |
| Kommentar Fra : vil.du |
Dato : 02-01-06 02:27 |
|
Hej oscardino.
Nu er der tilsyneladende ikke sket noget endnu? MEN - hvis du ikke har overtrådt de regler som du ved indmeldelsen, har accepteret, så kan de da ikke bare slette dig uden videre.
Derimod kan de gøre det i tilfælde af at du HAR overtråd de accepterede regler - og hvis du har det (det synes jeg ikke det ser ud til i din beretning - du har jo blot gjort dem opmærksom på nogle ting - til dem selv og ikke skrevet side op og side ned evt. i et offentligt fora) - men hvis du HAR overtråd dem, så står det muligvis noget i disse regler om at du ikke vil få refunderet det resterende beløb.
Jeg har kendskab til en side hvor man også betaler for indmeldelse, der var nogle der blev slettet og de fik ingen penge tilbage - MEN de havde også overtrådt de regler som se selv havde accepteret ved indmeldelsen.
Hvis det virkelig skulle komme så langt som til evt. sagsanlæg - så er her et link, hvor du, gratis, kan spørge om råd:
http://www.friproces.dk/ngr/
Held og lykke med det og godt nytår.
Venlig hilsen Dorthe.
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 02-01-06 07:27 |
|
Glem idioterne.
Hvorfor vil du lege med de slemme?
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 02-01-06 09:59 |
|
Er du blevet slettet? Så snak med din bank om du evt. kan få ført din betaling tilbage. Så er udspillet hos modparten.
| |
| Accepteret svar Fra : natmaden | Modtaget 30 point Dato : 02-01-06 10:06 |
|
Det behøves ikke at koste , for at få et godt råd.
jeg ville prøve at stille spørgsmålet på http://www.familieadvokaten.dk/
Selfølgelig skal du mindst have dine penge igen,
du skal også sikres mod fremtidig chkane, som man kunne forestille sig , kunne komme.
de har jo mindst din email, og du har sikkert også leveret andre oplysninger, ved din tilmedelse.
Den danske lov gælder fuldt ud, også på nettet.
Mvh. Jørgen
| |
| Godkendelse af svar Fra : oscardino |
Dato : 02-01-06 15:08 |
| | |
| Kommentar Fra : postkort |
Dato : 02-01-06 15:33 |
|
Natmanden:
Hvordan kan du være sikker på, at Oscardino skal have penge tilbage. Har du læst betingelserne ved tilmelding til siden.
Samtidig skriver du: "Selfølgelig skal du mindst have dine penge igen". Det lyder som om, Oscardino skal forvente mere end at få sine penge igen.
Det er ikke korrekt, der kan højst blive tale om, at der refundres et beløb svarende til den tid, der er forudbetalt og brugeren er udelukket.
Der kan kun rejses krav om erstatning, hvis Oscardino kan dokumentere et økonomisk tab, ud over det indbetalte beløb.
Hvordan kan Oscardino sikres mod fremtidig chikane af Love.DK. Skal Oscardino bruge penge på, at en advokat skriver til Love.Dk for at fortælle, hvad de mp og ikke må, inden de har chikaneret.
Du har ret, den danske lov gælder på nettet, dette indebærer også den anden vej. Du insinuerer, at der vil komme chikane fra Love.DK. Har du belæg for den udtalelse?
| |
| Kommentar Fra : natmaden |
Dato : 02-01-06 16:17 |
|
postkort
Har du prøvet at købe en liter mælk, opdage at den er sur, og så kun få penge tilbage for den del du ikke drak.
Har de vist at de ikke tåler opmærksomhed omkring 'baggrundsfusk'
Er det i det hele taget reelt at køre reklamer over for en betalende bruger.
Ved Eric howes selv at hans programmer ikke er til at stole på, eller har love oplyst ham om det .
Om der kommer chikane fra Love, nej det ved jeg ikke, men sådan noget opdager man mest når det er for sent.
Grunden til at jeg nævnte det er at deres reaktion over Oscardino mail, på mig virker arrogant,
de burde takke, men føler sig i stædet truet.
noget i stil med : Hold kæft ,eller....
Jeg kommentere det ikke yderligere , men da det jo er et spørgsmål som du stiller, så kan du da selv oprette
det som et sådanne !
Selv tak Oscardino
håber at du får noget ud af det !
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|