Lige endnu en kommentar til div. svar inden jeg dejser (39 o)
Tak for svar ferik jeg kommer ind her i morgen igen.
Laksepote: Ja jeg er sikker på, at min PC er lovlig.
Jeg har iøvrigt mailet Acer Support og modtaget følgende svar som jeg viser her(håber det er tilladt):
---------------------------------------------------------------------------------
Fra
Acer Scandinavia
Technical Helpdesk
Hej Joan.
Tak for din henvendelse.
Det er korrekt at der ikke følger nogle cd'ere med til den bærbare computer du har købt. Det er ikke en fejl.
Når du tænder computeren første gang, bliver du bedt om at brænde 4 stk backup cd-rom.
Det er disse 4 cd-rom du skal bruge hvis maskinen en dag går ned.
Har du ikke fået brændt dem, kan du åbne programmet eManager, og under punktet eRecovery gå ind
og brænde dem. Skulle der blive problemer, er du velkommen til at ringe til os på telefon: 38 48 73 42.
Så vil vi være i stand til at guide dig igennem brændingsprocessen.
Fortsat god aften.
Med Venlig Hilsen
Ole Mikkelsen
Acer Scandinavia
Technical Helpdesk
Support Phone Line: 38 48 73 42 for Denmark
Support Phone Line: 020 - 25 25 00 for Sweden
Support Phone Line: 800 84 880 for Norway
Open Monday - Friday 09.00 - 18.00
----------------------------------------------------------------------
DISCLAIMER
* Please note that Acer Computer GmbH can not be held responsible for software errors,
or harm done to the product by customer installed software.
----------------------------------------------------------------------
* This email and any attachment may contain confidential information.
If you are not the intended recipient you are not authorised to
copy or disclose all or any part of it without the prior written
consent of Acer Computer GmbH.
* Please scan this email and any attachment for viruses. Acer Computer GmbH
does not accept any responsibility for problems caused by viruses whether it is
the fault of Acer Computer GmbH or not.
--------------------------------------------------------------------
29-11-2005 08:56
To: scandic_help@acer-euro.com
cc:
Subject: Travelmate Notebook Web-Support-Request # 333-091321
Below is the result of your feedback form. It was submitted by
e-mail slettet) on Tuesday, November 29, 2005 at 08:56:46
---------------------------------------------------------------------------
PRODUCT: 1-Notebook
sproduct: Acer Travelmate Notebook
PARTNUMBER: WLMi
PN-DESCRIPTION:
SERIALNUMBER: 2414
DAY: 10
MONTH: 11
YEAR: 2005
ADVANTAGE:
OPERATINGSYSTEM: Windows XP Home
SERVICEPACK: SP2
PROBLEM: Dette drejer sig ikke om nogen fejl, jeg er tværtimod meget glad for min Acer TravelMate, men jeg kan bare ikke forstå, at der ikke fulgte en CD med styreprogrammet med, da jeg købte min PC. Hvad skal jeg gøre, hvis der sker en fejl og min PC ikke vil starte?
Alle fortæller mig, at der burde følge en CD med, når man køber en ny computer.Det er dyrt for mig, at købe styreprogrammet oven i købet af pc'en. Mvh ......
TROUBLESHOOTING:
FIRSTNAME: J
LASTNAME: J
PHONE:
COMPANY:
CUSTOMER_ID:
ADDRESS:
ZIPCODE:
CITY: København K
REGION: Denmark
---------------------------------------------------------------------------