|
| garanti på mobil Fra : Muncken | Vist : 836 gange 50 point Dato : 09-11-05 21:49 |
|
Min mobil er gået i stykker , men heldigvis er der stadig garanti på den .
Desværre kan jeg ikke finde kontrakten , men jeg er så heldig at have dankort delen fra bonen
MEN er det nok til at jeg kan få den repereret via garantien??
Ligger forretningen inde med det jeg mangler?
Muncken
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 09-11-05 21:59 |
|
Hvis man på dankort delen, kan se hvad der er købt burde det være nok, men kan man ikke det, kan det jo lige så
godt være tilbehør e.lign der er købt, og så er det tvivlsom. Forretningen burde også have det du mangler. Du finder
garanteret kontrakten efter du har været i forretningen
| |
| Kommentar Fra : gooby |
Dato : 09-11-05 22:00 |
|
Hej
Du kan være heldig at forretningen kan udskrive et nyt garantibevis.
Dankort bonen er ikke nok. Da producenterne kræver et købsbevis med telefonens imei nr. på.
Med Venlig Hilsen
Nicolaj
| |
| Accepteret svar Fra : laurenzio | Modtaget 60 point Dato : 09-11-05 22:03 |
|
Den delv du mangler, er selvfølgelig kørt ud af huset igen via regnskabsafd. og gennem banken. Måske de kan finde den igen, men OM det er nok som garantibevis tvilver jeg på, har du evt et. abm. (ikke taletid) er du måske lidt heldigere stillet. Under alle omstændigheder, prøv at henvende dig i forretningen hvor du købte den, måske render du ind i en glad medarb. det skader da ikke at prøve.
Held og lykke.
Layrenzio
| |
| Kommentar Fra : sofus.dk |
Dato : 09-11-05 22:43 |
|
Tal med dem, de plejer som regel at være til at tale med.
Ellers mister de jo kunder.
Har du kassen og BON, tror jeg, helt sikkert de vil lave den for dig.
De kan jo bare se efter EMEI nummeret, om den tilhører dig.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|