|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 21:39 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 21:41 |
|
Her er den mail jeg modtog
Your account is using unlimited of mail storage,
this is close to its 30M storage quota.
Delete unnecessary messages, otherwise new messages
may be delayed or rejected!
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 21:55 |
|
Som sagt det er prøvet.
Jeg kommer fint ind i webmail - men den påstår den er tom.
Der er simpelthen ingen mail.
| |
| Kommentar Fra : JanusN |
Dato : 27-05-05 22:03 |
|
Har næsten samme samme problem men mails kommer trods alt frem i klatter med store forsinkelser.
Jeg har dog endnu ikke fået advarsel om overskridelse af kvote.
mvh
Janus
| |
|
Du har formodentlig prøvet at sende en mail til dig selv.
Måske kan du indstille din mail ved dem til vidresendelse, til en konto der er stor nok.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 22:20 |
|
Har rettet min kandu og de ankommer nu normalt.
Men det er stadig mine mails der ligger på serveren jeg nødig skulle miste.
I øjeblikket undgår jeg at bruge get2net så meget jeg kan og så må jeg jo håbe på de dukker op hen ad vejen, men er der virkelig ikke andre muligheder.
Det hjælper vel ikke at viderestille get2net - de skal vel stadig gennem deres mailserver og så kommer de jo ikke længere.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 22:22 |
|
Jeg kan også via netudbyder (tdc) tjekke alle mine konti både hos dem og hos andre.
Den siger alt OK, men men men testmailene fra get2net kommer ikke - kun dem fra de andre mailservere.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 27-05-05 22:24 |
|
Ups
Fik lige een fra kandu dateret den 25, men fra get2net - det lysner
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-05-05 11:06 |
|
"miritdk"
Ved du om de har et gratisnummer - hvis jeg skal ringe til dem og stilles om til 200 teknikkere koster det jo en ½ bondegård. Skrive er umuligt da de forlanger et kundenummer (hvilket jeg har) til Tele2, men det er fra dengang det hed 1001 og det vil maskinen ikke acceptere. Jeg har også en skummel anelse om at de i øjeblikket opererer med 2 postservere til samme konto, men jeg skal jo ind til min blokerede konto som get2net siger er fuld (30 Mb) men som webmail siger er tom??????
Når jeg går ind via webmail tror jeg at det er en helt anden postkasse jeg bliver lukket ind i.
Så hvordan hulen får jeg tømt den fyldte.
| |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 28-05-05 11:13 |
| | |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 28-05-05 11:13 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-05-05 11:26 |
|
Jeg går ikke forkert, og kommer også fint i webmail med mit normale kodeord og alt, men den viser at postkassen er tom, og det passer jo ikke.
Deres driftstatus følger jeg løbende (har jeg selv linket dertil - kig højere oppe), og det er der jeg ikke fatter at man skal bruge flere dage til en sådan rep.
Hvis du kigger på driftstatus vil du også se at det tilsyneladende har stået på gennem længere tid og at det netop er deres pop3 den er gal med.
Og følger jeg deres link til de forskellige support - ja så stopper det jo af sig selv.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 31-05-05 12:46 |
|
Har nu fået besked fra get2net.
Min postkasse skulle være så det må være en fejl at jeg får disse fejlmeddelelser.
Det ved jeg ikke kan passe da min. 3 mail mangler, så spørgsmålet er om man ved en fejl har "tømt" serveren og ikke vil indrømme det.
I week-enden har alt kørt normalt, men mine mails er nok desværre væk.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|