|
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 17:04 |
|
Den bliver tjekket hele døgnet rundt.
Og det er jo heller ikke hele tiden.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 22-04-05 17:39 |
|
Prøv at slette kontoen og opret den så igen (hvordan kan du jo nok finde ud af).
Jeg har oplevet et lignende problem, hvor jeg klagede min nød til min webhost (eget domæne) da jeg mente, at de tmåtte være en fejl hos dem, men de påstod at det var en fejl i OE der forårsagede problemet og, at det normalt kunne løses ved at gøre som beskrevet. Jeg troede det var bortforklaring, men det virkede for mig. Prøv Refi!
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 17:52 |
|
Hejsa "BjarneD"
Alle adresser er nyindtastede da jeg fik ny udbyder for kort tid siden (TDC).
Som sagt tjekker den 7 mailadresser med 5 minutters mellemrum - og det er kun den ene der fejl - og ikke hele tiden.
At det skulle kunne være en fejl i OE er da muligt. Før kørte jeg kun med Outlook men efter skiftet til TDC vil den absolut have en adresse i Express. Det har jeg så givet den (det er netop den der er problemet), men det er stadig Outlook der laver problemet.
Ligeledes popper der jo et vindue op hvor den beder mig logge ind. Dette er allerede udfyldt men den vil ikke acceptere det der står.
Hvis jeg så overskriver det med NØJAGTIG det samme - så er der ingen problemer - før næste gang eller næste gang igen.
Så tilsyneladende husker den mit logind - den bruger det bare ikke.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 19:43 |
|
SMTPen er TDCs.
POP3 er selvfølgelig den der hører til adressen.
Hvad mener du med ASMTP? Jeg går ud fra det er en tastefejl.
| |
| Accepteret svar Fra : BjarneD | Modtaget 100 point Dato : 22-04-05 20:02 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 20:19 |
|
Den var godt nok ny....
Jeg har kun smtp.mail.dk - Det er det de selv beder om på deres supportside.
Nu er det godt nok kabelnet, men om det har nogen betydning ved jeg ikke.
Der ud over har jeg da lært at pop3 altid skal være emailens udbyder, men smtp altid skal være nuværende udbyder.
TDC kabelnet har i deres support et program der går ind og tester alle mailadresser man bruger (ens egne selvfølgelig) og den har da ellers godkendt dem alle med testmails.
Så om Aet kun gælder ADSL eller om det også gælder Kabelnet, det vil jeg da lige afprøve på en af dem.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 22-04-05 20:24 |
|
Jeg har ingen erfaring med TDC kabelnet, men besynderligt hvis de kører med noget andet på Webspeed.
TDC har også lavet et supportprogram til ADSL og hvis jeg havde kørt det færdigt ville jeg skulle omkonfigurere manuelt bagefter fordi de ikke tager højde for når man kører med fast IP til router.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 20:25 |
|
Nej desværre.
Hvis jeg bruger a i smtp viser den fejl i testmail (den kan ikke sende den), så det er åbenbart kun til ADSL.
Uden a fungerer den fint (indtil næste gang)
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 20:28 |
| | |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 22-04-05 20:30 |
|
OK, men hvis du som jeg anvender en anden mailkonto end TDC's kan det jo være en serverfejl hos den pågældende udbyder. Jeg har oplevet det samme flere gange, men ikke hos nuværende udbyder (Danhost).
Nogen ting må vi jo leve med.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 20:34 |
|
Ja jeg lever skam også med (godt endda).
Men det kunne jo være der var et lyst hoved der vidste hvorfor det sker.
Som sagt har det nu kørt upåklageligt i flere timer.
Jeg prøver at se om det kommer igen - og hører så hvad mailudbyder (get2net) (Tele2) har at sige til det.
Du løber med sejren fordi den med Aet var ny for mig.
Fortsat god Weekend
| |
| Godkendelse af svar Fra : refi |
Dato : 22-04-05 20:36 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|