|
|
Der kommer også en oplysning om at serveren POP3 ikke har svaret i 30 sek.???
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 28-01-05 20:07 |
|
Enten skal du vente lidt, eller genstarte PCén.
mvh
jakjoe
| |
| Kommentar Fra : tokeren |
Dato : 28-01-05 20:45 |
|
har det virket før? Det kan jo være din komto ikke er oprettet korrekt.
Tokeren
| |
|
Hvad med lige at tjekke >> funktioner>> konti>> post>> egenskaber>>servere
og dine postoplysninger står med indgående post: pop3.mail.dk ogdin udgående post står med : asmtp.mail.dk
Ovnst gælder bla. hvis du er TDC/cybercity kunde
| |
|
Ups glemte lige og så skal du have et flueben nede i rubrikken min server kræver godkendelse.
| |
|
Hej
Ja det har virket før - også i dag... Jeg er er ikke TDC kunde - men checker lige hvad der står alligevel. Har alle de oplysninger der skal til for at oprette min mail på ny. Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg sletter den.. :(
Er ikke nogen computer nørd.. ;)
Annette
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 20:54 |
|
Du går i "funktioner" "konti"
Der kan du både se og slette dem.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 28-01-05 20:55 |
|
Hvis du anvender Outlook Express går du ind i Funktioner - Konti Post - Marker kontoen og tryk Fjern.
Genstart Outlook Express (gerne hele PC) og indtast dine oplysninger på ny.
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 28-01-05 21:01 |
|
Der er garanteret kommet gode råd !!
Har du prøvet at genstarte inden du starter med at fjerne noget ??
mvh
jakjoe
| |
|
Og hvordan genstarter jeg så Outlook nu???
| |
|
Jeg har prøvet at genstarte computeren.. Har nu slettet det der jeg skulle og nu er der slet ikke noget der virker..
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 21:03 |
|
Ups.....
Det de mener er bare at du lukker programmet og åbner det igen.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 21:05 |
|
Hvis du har slettet din mailkonto går du nu ind og opretter den igen.
Funktioner - konti (ligesom før)
| |
|
Det har jeg prøvet både på min alm. PC'er og på min bærbar.. Og nu er der bare slet ikke noget der virker..
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 28-01-05 21:10 |
|
Nemlig.
Du skal jo lige indtaste oplysningerne fra din udbyder om mailkontoen før den virker igen.
| |
|
Okay - nu oprettede jeg min konto igen. der står bare stadig 19 mails og venter på at blive leveret... Hvad søren gør jeg???
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 21:11 |
|
Hvad virker ikke???????
Outlook har du vel stadig - Outlook Express vel også.
Åbn et af programmerne og indtast din mailoplysninger igen - derefter prøver du at hente post.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 28-01-05 21:14 |
|
Hvordan ser du, at der er 19 mails?
Begynder den, at hente, men går i stå?
Har du adgang til webmail på din konto?
Hvem er din udbyder?
| |
|
Jeg gik ind i funk og under konti slettede jeg min konto. der efter oprettede jeg den igen med mine oplysninger fra mit selskab...
Refi - jo Outlook og express har jeg stadig...
| |
|
det er Outlook Express jeg har. Min udbyder er Arrownet... Ved ikke om i kender dem. Den begynder at hente og der kommer 1 mail (den samme hver gang) derefter går den bare istå
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 21:18 |
| | |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 28-01-05 21:20 |
|
Det kunne være et kapacitetsproblem på Arrownets server, der jo ikke lige frem er en luxux udgave.
Hvor længe har du haft problemet?
| |
|
det er først lige startet her til aften... Men jeg må vel kunne ringe til dem og få dem til at hjælpe mig??!!
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 28-01-05 21:22 |
|
Prøv at logge ind på Arrownet webmail og se om du kan få ryddet op i dine mails ad den vej.
Dein seneste beskrivelse fortæller nemlig, at det ikke er dit mailprogram der er problemet
http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=437
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 28-01-05 21:24 |
|
Jeg gætter på at den er fyldt op ude hos arrownet.
Kan du komme til din mail via webmail - så prøv at kigge der.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 28-01-05 21:24 |
|
Ellers prøv som når KANDU ikke virker.
Prøv igen senere.......
Det kunne være et midlertidigt problem.
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 28-01-05 21:25 |
| | |
|
Hej
Kom igennem på arrownets web mail. Tak for hjælpen alle sammen.
God weekend
/Annette
| |
| Godkendelse af svar Fra : annettemor |
Dato : 28-01-05 21:30 |
|
Tak for svaret BjarneD.
Det var super at i alle hjalp - men Bjarne Du er den bedste.. TAK
/Annette
| |
|
Det var godt...
Rigtig god weekend - du har reddet min..
Annette
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 28-01-05 21:38 |
| | |
|
Tak for hjælpen emesen men jeg har fået det ordnet nu..
God weekend
/Annette
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 28-01-05 21:50 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|