/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke få mine mails hentet??!!
Fra : annettemor
Vist : 628 gange
200 point
Dato : 28-01-05 19:39

Når jeg åbner min mail box og forsøger at hente mine mails står der noget med at der opstod timeout under forbindelsen med serveren??? Det er nu 7-8 mails i venteposition. Kan jeg fjerne dem???

Håber nogen kan hjælpe

God weekend

/annette

 
 
Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 19:40

Der kommer også en oplysning om at serveren POP3 ikke har svaret i 30 sek.???

Kommentar
Fra : jakjoe


Dato : 28-01-05 20:07

Enten skal du vente lidt, eller genstarte PCén.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 210 point
Dato : 28-01-05 20:26

Der kan være flere årsager, men en af dem kan være en fejl i Outlook Express som kan vise sig under specielle omstændigheder og da er den eneste løsning, at slette sin mailkonto og oprette den igen efter genstart af programmet., som foreskrevet af udbyderen. Det lyder lidt mystisk, men jeg har oplevet flere gange hvor det har virket.
Lad nu være med, at slette den hvis du ikke har oplysningerne i nærheden.



Kommentar
Fra : tokeren


Dato : 28-01-05 20:45

har det virket før? Det kan jo være din komto ikke er oprettet korrekt.
Tokeren

Kommentar
Fra : and_uden_tand


Dato : 28-01-05 20:48

Hvad med lige at tjekke >> funktioner>> konti>> post>> egenskaber>>servere
og dine postoplysninger står med indgående post: pop3.mail.dk ogdin udgående post står med : asmtp.mail.dk
Ovnst gælder bla. hvis du er TDC/cybercity kunde

Kommentar
Fra : and_uden_tand


Dato : 28-01-05 20:50

Ups glemte lige og så skal du have et flueben nede i rubrikken min server kræver godkendelse.

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 20:52

Hej

Ja det har virket før - også i dag... Jeg er er ikke TDC kunde - men checker lige hvad der står alligevel. Har alle de oplysninger der skal til for at oprette min mail på ny. Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg sletter den.. :(
Er ikke nogen computer nørd.. ;)

Annette

Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 20:54

Du går i "funktioner" "konti"
Der kan du både se og slette dem.

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 20:55

Hvis du anvender Outlook Express går du ind i Funktioner - Konti Post - Marker kontoen og tryk Fjern.
Genstart Outlook Express (gerne hele PC) og indtast dine oplysninger på ny.

Kommentar
Fra : jakjoe


Dato : 28-01-05 21:01

Der er garanteret kommet gode råd !!
Har du prøvet at genstarte inden du starter med at fjerne noget ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:01

Og hvordan genstarter jeg så Outlook nu???


Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:03

Jeg har prøvet at genstarte computeren.. Har nu slettet det der jeg skulle og nu er der slet ikke noget der virker..


Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 21:03

Ups.....

Det de mener er bare at du lukker programmet og åbner det igen.

Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 21:05

Hvis du har slettet din mailkonto går du nu ind og opretter den igen.

Funktioner - konti (ligesom før)

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:07

Det har jeg prøvet både på min alm. PC'er og på min bærbar.. Og nu er der bare slet ikke noget der virker..

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:10

Nemlig.
Du skal jo lige indtaste oplysningerne fra din udbyder om mailkontoen før den virker igen.

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:11

Okay - nu oprettede jeg min konto igen. der står bare stadig 19 mails og venter på at blive leveret... Hvad søren gør jeg???

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:11

Prøv at tage det helt roligt og forklar hvad du har gjort.

Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 21:11

Hvad virker ikke???????

Outlook har du vel stadig - Outlook Express vel også.

Åbn et af programmerne og indtast din mailoplysninger igen - derefter prøver du at hente post.


Kommentar
Fra : emesen


Dato : 28-01-05 21:14

Er det outlook eller outlook expess du har.

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:14

Hvordan ser du, at der er 19 mails?
Begynder den, at hente, men går i stå?
Har du adgang til webmail på din konto?
Hvem er din udbyder?

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:15

Jeg gik ind i funk og under konti slettede jeg min konto. der efter oprettede jeg den igen med mine oplysninger fra mit selskab...

Refi - jo Outlook og express har jeg stadig...

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:18

det er Outlook Express jeg har. Min udbyder er Arrownet... Ved ikke om i kender dem. Den begynder at hente og der kommer 1 mail (den samme hver gang) derefter går den bare istå


Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 21:18

Hvem har du som udbyder?


Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:20

Det kunne være et kapacitetsproblem på Arrownets server, der jo ikke lige frem er en luxux udgave.
Hvor længe har du haft problemet?


Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:22

det er først lige startet her til aften... Men jeg må vel kunne ringe til dem og få dem til at hjælpe mig??!!

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:22

Prøv at logge ind på Arrownet webmail og se om du kan få ryddet op i dine mails ad den vej.
Dein seneste beskrivelse fortæller nemlig, at det ikke er dit mailprogram der er problemet
http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=437

Kommentar
Fra : emesen


Dato : 28-01-05 21:24

Jeg gætter på at den er fyldt op ude hos arrownet.
Kan du komme til din mail via webmail - så prøv at kigge der.


Kommentar
Fra : refi


Dato : 28-01-05 21:24

Ellers prøv som når KANDU ikke virker.

Prøv igen senere.......

Det kunne være et midlertidigt problem.

Kommentar
Fra : emesen


Dato : 28-01-05 21:25



Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:29

Hej

Kom igennem på arrownets web mail. Tak for hjælpen alle sammen.

God weekend

/Annette

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:29

Refi, Kandu's problem er da ikke midlertidigt

Godkendelse af svar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:30

Tak for svaret BjarneD.
Det var super at i alle hjalp - men Bjarne Du er den bedste.. TAK

/Annette               

Kommentar
Fra : BjarneD


Dato : 28-01-05 21:34

Ej, hvor det glæder mit gamle hjerte.

Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:35

Det var godt...

Rigtig god weekend - du har reddet min..

Annette



Kommentar
Fra : emesen


Dato : 28-01-05 21:38

Prøv lige at kigge her:

http://www.morud.dk/nyt/internet03012005.htm

Her er adressen til Arrownets webmail
http://webmail.aplus.dk

og inde i arrownet
e-mail-adresse
den adgangskode du plejer at bruge



Kommentar
Fra : annettemor


Dato : 28-01-05 21:44

Tak for hjælpen emesen men jeg har fået det ordnet nu..

God weekend

/Annette

Kommentar
Fra : emesen


Dato : 28-01-05 21:50



Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste