Hej igen ja du er i tvivl om et bar ting kan jeg se.
1. på tidslinjen i scenen loader, er der et "a" dette betyder der er action på det frame, hvis du stiller din makiring på dette freme og kigge i dit action vindue, så programmeringen der i. det ser således ud...
// kigger om de 2 variabler er lig med hinanden,
// og hvis de er går den til scene 1 og afspille fra frame 1
if (this.getBytesLoaded() == this.getBytesTotal()) {
//gotoandplay("Scene 1", 1);
}
// Laver variablen HvorLangt
HvorLangt=Math.round(this.getBytesLoaded()/this.getBytesTotal()*100);
//Scalere loaderbare
this.loaderbare._xscale=HvorLangt;
Der kan du se variablen HvorLangt blive lavet, der i har jeg tilføjet Math.round() for at afrunde tallet, så det er hele tal den skriver i displayet, eller hvad vi nu skal kalde det....
Jeg har i programmeringen skrevet dette //gotoandplay("Scene 1", 1);, her skal du lige slette de "//" der stå foran for at få den til at forsætte til din "Scene 1"....
Du skal ikke sætte loader i samme scene, men læg den i den første scene "loader"
Ang. din import af sang, jeg forstår det som en lydfil, evt. mp3...
Når du impoterer til stage komme det derekte ind på den scene du arbejder med, du kan sikkert se på din tidsline....
Import til Library trækker du den ind i din flashfilm fil uden at placere den nogen steder ud over Library for din flashfilm, for at se den kan du trykke <Ctrl>+<L> der kan du også se de andre ting du har lavet f.eks. knapper, movieclip og grafik, fra Library kan du trække de enkelte ting ud på din STAGE, alså dit arbejdsområde.....
Ang. hvilken måde du skal gøre det på er det endelig lige meget, ALT VIL ENDE I LIBRARY ALIGEVEL, men når du impotere til stage, sættet du på en plads i din film med det samme. Og fra Library kan du trække du ud fra igen og igen......
Håber du forstod det
ellers må du prøve at maile/oploade din fla fil så jeg kan hente den ned og hjælpe dig mere på rette vej.