|
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 10:13 |
|
Hent sidste nye driver på HP's hjemmeside (burde nu ikke være nødv.).
Prøv at gå i enhedsorientering (denne computer - egenskaber - hardware - enhedsorientering). Fjern begge enheder og genstart din computer med begge enheder tændt - eller lad Win søge efter ny hardware, jeg vil foretrække at genstarte.
| |
| Kommentar Fra : oz1eqp |
Dato : 19-08-04 11:09 |
|
Hej CLAN
Jeg kan fjerne printeren,men ikke scanneren,den nægter at forsvinde selvom jeg prøver uninstall.
Jeg klør mig en ekstra gang i nakken.Hvis jeg prøver at printe,får jeg den ikke ukendte boble,
hvor der står: This document failed to print.
oz1eqp
| |
| Kommentar Fra : oz1eqp |
Dato : 19-08-04 11:43 |
|
Jeg bruger WIN XP PRO.
Har prøvet at fjerne begge enheder og så genstarte,men XP kan ikke selv finde ud af at installere,så det gør jeg manuelt,og så er problemet nøjagtigt det samme igen.
oz1eqp
| |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 11:57 |
|
Hmmm! Ku' godt se ud til at din scanner lever "ged" i det, HP printeren er en gammel kendt sag for Windows, så jeg tror ikke på problemet ligger i den.
Prøv evt. at hente sidste nye driver til din scanner... og så ellers forfra igen, men vent med at tilslutte og installere din scanner til EFTER, du har printeren installeret og den udskriver, som den skal. Simpelthen pil din scanner HELT fra din computer.
Er det ene og alene pga. IRQ-konflikt, så kan du tildele en ny IRQ via denne computer - egenskaber - hardware - enhedsorientering - billedbehandlingsenhed - (din scanner) og så højreklik, vælg egenskaber og kør en fejlfinding.
| |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 12:02 |
| | |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 12:02 |
| | |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 12:03 |
| | |
| Accepteret svar Fra : molokyle | Modtaget 200 point Dato : 19-08-04 13:17 |
|
Hvis ikke du kan fjerne en enhed fra systemet, er det som regel registreringsdatabasen der er kludder i. Fjern driverfilen til din scanner manuelt (..slet den hårdt og brutalt). Derefter kører du en Reg. Cleaner som f.eks : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html
REBOOT maskinen og nu burde den være være væk. Derefter kan du installere både printer og scanner drivere igen.
</MOLOKYLE>
| |
| Godkendelse af svar Fra : oz1eqp |
Dato : 19-08-04 14:45 |
|
Tak for svaret molokyle.
Det var lige det jeg manglede.
Tusind tak. Men CLAN skal nu også have 200 pt. for hans medvirken.
oz1eqp
| |
| Kommentar Fra : oz1eqp |
Dato : 19-08-04 14:47 |
|
Clan læg lige et svar så du også kan få nogle point for hjælpen
oz1eqp
| |
| Kommentar Fra : oz1eqp |
Dato : 19-08-04 15:31 |
|
ok, mange tak for hjælpen.Det er dejligt at møde så stor opbakning når man mangler at få løst et problem.
oz1eqp
| |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 19-08-04 15:38 |
|
Det er jo derfor Kandu er her, for nogen af os - og Molo er også en af dem, som ikke er pointrytter
Selvfølgelig er det sjovt, at se hvor mange points man kan få tiltusket på f.eks en uge, men generelt tror jeg at de fleste "gamle" på Kandu, er ligeglad med pointsystemet.
Hygge... og held og lykke med din PC, printer og scanner
Søren
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 19-08-04 21:52 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|