|
| Accepteret svar Fra : dova | Modtaget 11 point Dato : 14-08-04 00:09 |
|
Det er så kun et af de problemer hvor mange mener at kandu-folkene stikker hovedet i busken.
Nedbrud og ventetider og "der er desværre sket en fejl-problemer" er nogen af de andre meget omdiskuterede emner.
Jeg er rimelig ligeglad med manglende mails, idet jeg altid fjerner fluebenet og bare surfer rundt på siderne. (jeg gider ikke alle de mails)
Men kan godt se det er irriterende for dem der abonnerer på bestemte emner.
dova
| |
|
Hvorfor de ikke gør det er da et godt spørgsmål. De er måske underbemandede! Jo færre ansatte, jo færre skal dele KAGEN! Jeg abonnerer på nogle få Emner for ikke at blive overhældt med email's og synes jeg har nået et passende leje. I denne situation overvåger jeg de emner /spørgsmål, der lige NU har min største interesse, og ellers står jeg på Seneste 25 hele tiden for at se hvad der dukker op! Og som sagt andetsteds trykker jeg på Opdater engang imellem.
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 14-08-04 00:34 |
|
Hej mrhan og alle andre KanDu brugere.
Måske skulle vi alle prøve at skrive en mail til KanDu, om de problemer vi har. Jeg har skrevet 4 - efter min mening - meget seriøse mails til KanDu. Den første i maj måned. Jeg har endnu ikke fået svar. Jeg har også tidligere, i marts/april måned, kontaktet dem med spørgsmål og forslag til forbedring. Jeg fik efter lang tid svar fra dem. Et positivt svar, med besked om at de gerne ville vende tilbage. Jeg har flere gange rykket for det svar. Der sker absolut ingenting. De reagerer overhovedet ikke. Jeg ved godt, at vi ikke betaler noget for at være her, men en skønne dag, kan KanDu's administration måske sælge denne vidensdatabase for et pænt beløb.
Det er min mening.
mvh
Frank
| |
|
Tro mig Franksp; du er ikke den eneste der har forsøgt at kommunikere med kandu-folkene. Og med samme resultat. Gå blot ind på Emnet kandu.dk og læs alle indlægene. Det er som at slå i en dyne at forsøge at komme i kontakt med dem. Når man slår i en dyne kommer der straks en bule, men den retter sig også hurtigt op igen, og så sker der ikke mere ved det!
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 14-08-04 01:06 |
|
arne.jakobsen, det er et godt "billede" du giver her. 100% enig.
Frank
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 14-08-04 01:17 |
|
Mit princip er normalt, at jeg ikke vil favoriser eller anbefaler andre noget, men jeg abonnerer også på:
http://www.findsvar.dk/
Disse administratorer, er meget seriøse, og svarer i det mindste på henvendelser. Nu kan det godt være jeg får "øretæver" hvis der en nogle "gamle" KanDu brugere der læser dette. Indehaveren af denne site, er en tidligere KanDu bruger, som blev "smidt ud", hvad jeg stadig ikke forstår. Prøv selv at logge dig på som bruger, og dan din egen mening om siten. Du og andre der prøver, kan jo efterfølgende prøve at oprette et "smalltalk" om jeres mening/erfaring.
venlig hilsen, god week-end
Frank
| |
| Kommentar Fra : Franksp |
Dato : 14-08-04 01:25 |
|
Hvad f..... sker der her. Det må være en chikane fra KanDu's administrations side. Hvis det er det, synes jeg det er meget groft. Det vil jeg anmelde.
Jeg oprettede et link til en anden site.
Jeg prøver igen på en anden måde:
http://www.finds5ar.dk/
Kopier linket til din browser og erstat "5" med "v". Selvfølgelig alt uden anførselstegn (" "). Nej hvor jeg synes det er groft.
Frank
| |
|
Smiley'en indtastes som: Kolon Bindestreg Mindre end Større end, og det ligner på ingen måde >findsvar< som du indtastede. Så jeg er da alvorligt bange for at du har ret. I så fald vil jeg (da vi nu har fået grund til at tro at vore indtastninger bliver overvågede), da ikke undlade at bede overvågerne om at beskæftige sig med det vigtige: Nemlig at besvare vore henvendelser, og i øvrigt sørge for at siten fungerer!
| |
|
HOvsa! Der var den SQU igen! Kandu programmørerne har åbenbart indlagt en linie i deres program, der automatiskt udskifter konkurrentens web-addresse med www. .dk
Det tror jeg faktisk godt de kan komme i fedtefadet for. Det kræver selvfølgelig en anmeldelse. Men du har ret Frank, det er fandme frækt!
| |
|
Det gør det da hverken mere acceptabelt eller behageligt for os (For slet ikke at tale om LOVLIGT!
| |
|
Ja undskyld Frank, men min seneste kommentar gjaldt ikke dig men tedd, der forklarede noget om Zonker!
| |
|
Hallo, hvor morsomt er måske nok skide fuld ( at the moment), men kan dog sagtens se det morsomme i alt det fnidder fnadder her på kandu lol....
Vi tar´det forfra og bagfra, og starter dereftet igen med det samme bavl. Om og om, og igen og igen..
Fat det dog. Kandu er pisse ligeglade os brugere lol - og det bliver aldrig anderledes.
Hasta la vista - jeg fortsætter sq min sommerpause lidt endnu
| |
|
Creamygirl -> Jeg ville ønske at nogen ville forbarme sig over mig, og fortælle hvad LOL betyder? Har efterhånden set det mange steder her i kandu, men kan ikke rigtigt se nogen sammenhæng! . Medmindre det da betyder Lal Over LAl
| |
| Kommentar Fra : mrhan |
Dato : 14-08-04 03:42 |
|
Det er et gammelt chat akronym for dengang man brugte de engelske.....
Laughing Out Loud er det en forkortelse af....
VH
mrhan
| |
|
Mange tak Mr. Han men hvorfor bruger man så ikke bare ?
| |
|
Creamygirl -> Der er nogen der er SÅ nye her på kandu, at de ikke har fulgt hele historien, og det ta'r lidt tid før man lærer at gå ind og læse hele historikken. Derfor! Håber at du kunne finde køjen i din brandert.
P.S. Er heller ikke selv helt ædru.
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 14-08-04 09:59 |
|
Til Franksp
Nu har du været med så længe herinde,at du burde vide hvorfor den gabende smiley fremkommer,når du forsøger at linke til den hjemmeside som du henviser til.
Zonker blev VED OG VED med at reklamerer for sin hjemmeside herinde,det blev Kandu så trætte af,at de lavede det sådan-at hver gang man skriver navnet-så bliver den lavet om til en gabende smiley (SMART)
Prøv at læse dette tip fra Kandu
http://www.kandu.dk/dk/tip/2985
Brian
PS-Her er lidt fra en email som jeg har liggende som omhandler den gabende smiley og Zonker.
” Den med den gabende smiley blev vi simpelthen nødt til, for det eneste manden gjorde var at promovere sig selv, og vi mener bestemt han har fået mange chancer herfra, men nu måtte det slutte.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)
”
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 14-08-04 13:58 |
|
briani-Servicemedarbejder,,vil det sige vi er i kontakt med kandu??
Hilsen Keldd.
| |
|
Keldd -> Jeps. Jeg har lige modtaget alt der der skulle være kommet indenfor de seneste 24 timer i løbet af ½ time. Så noget tyder på at der endelig er hul igennem. Det er i øvrigt ikke alle der har været uden kontakt. Se et af de seneste TIP's i kategorien kandu.dk.
| |
| Kommentar Fra : briani |
Dato : 14-08-04 14:11 |
|
Hejsa Keldd
Du kan-hvis de ellers kandu gider at svarer på mail-sende dem en-hvis du vil i kontakt med dem
kik på venstre side under brugerservice-og klik på kontakt kandu.
Og jeg er ikke en Servicemedarbejder for kandu-SÅ BLEV DET LIGE SAT PÅ PLADS
Mvh
Brian
| |
| Kommentar Fra : calista |
Dato : 14-08-04 14:14 |
|
Det vælter ind med emiler nu..
Men ingen fra "teamet bag kandu". (gu' ve' hvor stort det team er?! )
| |
| Kommentar Fra : Keldd |
Dato : 14-08-04 14:46 |
|
Rolig Brian, jeg fik noget i den forkerte hals.
Et kort splitsekund troede jeg virkelig vi havde kontakt,og
jeg vinder heller aldrig i lotto, det er - Story of my life.
Hilsen Keldd
| |
|
Til: emesen, bjarneD, Keldd, tedd m. fl. - Jeg var lige inde på den der konkurrende site I ved nok?
Jeg var som gæst den eneste der var online, INGEN af deres imponerende 53 medlemmer syntes åbentbart det var umagen værd at være PÅ. Søgte efter nogle emner med naturfagligt indhold. Fandt NIL. Franks reklametogt havde dog betydet at spørgsmålsstilleren mrhan havde meldt sig som det sidste nye medlem. Så bare rolig JEG skifter ikke forum!
Her på kandu er der dog i det mindste aktivitet.
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 15-08-04 10:34 |
|
Her er så lidt af historien. (Kort udgave)
Zonker var en meget aktiv/hjælpende bruger her på Kandu for ca. 1½ år siden.
Kandu kørte meget svagt med lange svartider på spørgsmål.
Mange syntes det var en god idé /enige om at lave eget forum. (Emesen incl.)
Men som så ofte, er det nemt at være enig om utilfredshed, men ikke nemt at være enig om alt mulig andet. Flere af disse "afhoppere" blev ret hurtigt uenige, om "regler" på dette nye forum - skældte hinanden ud og skred igen.
Da Zonker samtidig fortsatte på dette forum, og tilmed generede Kandu og reklamerede for sit eget forum blev det vist for meget for Kandu-teamet.
Det var sådan ca. den korte udgave.
Det er nemt at brokke - men også nemt at glæde sig. Det sidste er vel det sjoveste.
Eyvind.
| |
|
-->Arne
Sjovt som mange herinde glemmer hvad det oprindelige spørgsmål går på..
Jeg ved sq heller ikke hvem Zonker er/var - men er også temmelig ligeglad
Det jeg fandt morsomt ( i min brandert ), var nu mere, at man stadig undres over at Kandu teamet er ligeglade med deres brugere, og IKKE gider svare på de spørgsmål der bliver stillet, hverken her i kategorien Kandu. dk, eller når/hvis man henvender sig direkte til dem.
Jeg er med på så mange andre sites, men har dog ALDRIG mødt så lad en adfærd, som kandu teamet. Vor herre bevares for en arrogance
Det sidste jeg har set fra dem, er et tip, hvor de skriver, at to bruger har fået et los i røven. Hvor fedt er det lige at blive gjort opmærksom på?!, set i forhold til de mega problemer, som er ved at blive mere eller mindre konstante. Jeg tænker her specielt på oploadingstiden herinde. Christ, det er ringe
//Creamy (som efterhånden kun kigger ind på de gode dage )
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|