|
|
Så deres forklaring er, at alle andre selskaber kollektivt og samtidig har fået en fejl der frasorterer lige nøjagtig dit Tele2 numre ???
Den forklaring køber du vel ikke, du må i røret igen og insistere på at få fejlen rettet omgående
| |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 28-05-04 08:49 |
|
Den lave minutpris er tilsyneladende det samme som
lavt serviceniveau.
| |
|
Hmmmm... Jeg har pga div advarsler osv holdt mig langt fra tele2.. har hørt mange klage over dem.
| |
|
Tele2 er et firma der bygger på unge sælgere der laver opsøgende salg telefonisk samt på gader og stræder. De er provisionslønnede sælgere, som kun har en tanke i hovedet nemlig at få kunden til at skifte til deres selskab. de bruger alle kneb og løfter. Men virkeligheden er en anden. Når kunden har sat sin underskrift er den bindende overfor selskabet. så derfor er der mange kontrakter der ligger og venter på at blive tastet manuelt, da det er vigtigere at få flere kunder i hus end det er at få aktiveret de kort der allerede er udleveret.
Sad but true :0)
| |
| Godkendelse af svar Fra : Nakita |
Dato : 01-09-04 17:00 |
|
Tak for svaret Better_Performance.
Jeg er gået tilbage til Telmore
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|