-Så ringe er 3 nu ikke!
Kundeservicen er ikke-eksisterende, ja, men jeg mener nu stadig telefonerne er særdeles fordelagtigt prissat i forhold til konkurenterne (dvs. telefonpriserne som de har været det under den nye kampagne).
For mig er fidusen i 3 ikke de latterligt opreklamerede 3g-services men telefonerne, der som sagt har enorme mængder funktioner i forhold til priserne. I forhold til de andre 3-telefoner er det nok NEC e313 der er mest attraktiv. (Den næste i rækken, rent prismæssigt, NEC e616, er fuldstændig identisk bortset fra størrelse og Bluetooth +infrarød [så vidt jeg husker])
Trist at 3 totalt har fejdisponeret når det kommer til markedsføring i forhold til service. Den bedste reklame ville have været at folk fandt det anbefalelsesværdigt at være kunde hos 3. Dette er imidlertid ikke tilfældet for de der har brug for service til deres halvkomplicerede telefoner, og med rette, for servicen er elendig.
Pointe: Det er let at piske en negativ stemning op overfor alt hvad der står "3" på, men husk hvori kritikken har sin reele beretigelse - den manglende service!
Mvh.