|
|
Fordi du ved videresendelse måske sletter dem fra serveren, du skal kigge på den regel der sørger for videresendelse
| |
|
Hvem er din udbyder, og hvilken type postkasse sender du videre til?
| |
|
Prøv at slå din viderestilling fra og send en mail til din konto, se om den så dukker op i din Outlook ekspres
| |
| Kommentar Fra : falconi1 |
Dato : 04-03-04 18:37 |
|
Problemet er løst.
Efter at have bikset med problemet i længere tid, kontaktede jeg Telia, som fortalte, at de havde lukket muligheden for at videresende mails fra Telia.
Det er fantastisk god service at gøre sådan uden at fortælle kunderne om det.
Jeg tager points tilbage, da jeg selv løste problemet.
Undskyld ulejligheden.
| |
|
Ideen er fin, men du kan desværre ikke tage dine point tilbage, når først du har stillet et spørgsmål er de tabt, så du bliver nødt til at vælge et af de indlæg der har været som svar, beklager men sådan er det
Det vigtigste er jo også at du fik løst problemet
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|