Check lige først og fremmest, hvilke regler, der står på deres hjemmeside, så du kender dine rettigheder.
Har du købt den i udlandet, er der formentlig ikke andet at gøre, end at blive ved med at forsøge at få kontakt.
Er den købt i DK, er det så enkelt, at du er under købelovens regler, og da du har en vare, med en mangel, kan du naturligvis forlange den udbedret eller returnere varen. Så vidt jeg husker, er reglerne for forbrugerkøb på nettet oven i købet skærpede, så du har 14 dages returret.
Kan du ikke få fat i sælger, så sent ham et anbefalet brev. Så har du kvittering på, at du har foretaget dig noget, hvilket er væsentligt. Bed ham i brevet om at få udbedret manglen.
Hvis han ikke "makker ret", er første instans nok forbrugerklagenævnet. Jeg ville sende ham et brev nummer 2, hvori jeg gjorde opmærksom på, at dette ville være mit næste træk. Når de først presses på noget faktuelt, plejer de at være nemmere at snakke med.....
Mvh Erling